1915 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) pappa har en fujitsu siemens elns stasjonær pc. og det er jo 3 år siden sist jeg formaterte den til han. og da han kjøpte den så fulgte det ikke med norsk xp. kun engelsk :S men uansett. jeg har installert den. xp pro sp2 og installerte alle drivere og prorgrmamer han skulle ha. og tok full windows update. så nå er det xp pro sp3. men han skal ha norsk sier språk. baah. så det jeg lurer på. hvor får jeg lastet ned norsk språkpakke til xp pro sp3? jeg har leita på google endel, men finner ikke. takker og bukker for all hjelp jeg kan få Endret 29. desember 2010 av hahaa Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nei.. skal du ha norsk språk må du instalere norsk XP. Windows 7 derimot, kan man bytte språk etter instalering. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 ehh nei. jeg gjordet det jo sist jeg innstallerte xp på den. da fant jeg norsk språkpakke. men finner ikke nå :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ser at det finnes multilanguage versioner av xp.. sjekk: Control Panel Regional and Language Options Languages Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har aldri hørt om multilanguage XP installasjoner, med unntak av de som var lagt inn ferdige på nye pcer, og når man velger ett av språkene så blir det installert, og resten slettet. Microsoft har ingen multilanguage XP plate hverken på Technet eller MSDN. Kanskje man kan bytte ut noen elememter med en LIP, men det finnes ingen offisiell språkpakke som kan gjøre engelsk XP om til norsk. Her er en liste fra MSDN kontoen min over alle CD plater Microsoft har lansert rundt XP siden 2001 til dags dato, og som du kan se, ingen norsk språkpakke: Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er riktig det som trådstarter påstår. Det er ca 25 MUI (Multilingual User Interface Pack). Lip er noe annet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Må være disse da...laster dem ned og sender trådstarten en PM når jeg har fått ut den norske MUI pakken. PS! Melding sendt. Endret 30. desember 2010 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå