christhenoob Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har begynt å bruke Opera 11 i det siste, og stortrives med alle de forskjellige instillingene man kan sette. Det eneste jeg ikke liker, og heller ikke får endret på er: Når jeg høyreklikker med musa og velger *åpne i ny fane* (hva enn det er jeg klikker på) så åpner fanen seg slik den skal, men nettleseren går automatisk til den nye fanen. Det jeg vil ha den til å gjøre, er å bli igjen i den første fanen, men at nye faner skal legge seg bortover fane-linjen slik de gjør med chrome. Elsker denne måten å bruke faner på, fordi jeg surfer mye rundt på forumer. Med diverse worklogs å se på, så er det lettest mulig for meg å åpne alle worklogs i nye faner, uten at nettleseren går til worklog nr.1 uten at jeg har valgt det. En slik instilling har jeg virkelig prøvd å finne, men jeg vet ikke hvor jeg skal lete lengre. Noen som kan hjelpe? Jeg ser for meg at løsningen faktisk er lettere enn jeg tror Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 "Open in new backgroud tab" eller "bakgrunnsfane" ville det vel være oversatt til. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har du forsøkt å midt-klikke på lenken? Det skal åpne den i ny bakgrunnsdane som standard om jeg ikke husker feil. Nå sitter jeg på en laptop uten midt-knapp så jeg får ikke testet. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Du har helt rett i at det fungerer å bruke scrollehjulet til å åpne nye faner som bakgrunnsfaner. Men dette blir litt tungvindt, da scrollehjulet mitt veldig lett "sklir" i begevelse. Finner ingen instillinger for å kunne åpne alle faner som *bakgrunnsfaner* edit: ser at man kan gå nedover på den "listen" for valg med høyreklikk, og ser bakgrunnsfane. Takker for hjelpen Endret 29. desember 2010 av christhenoob Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ctrl+Shift+Klikk på lenke = åpne i bakgrunnsfane. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 HER er en extension som gjør at man ved å holde inne venste museknapp vil åpne en fane i ny bakgrunnsfane. Du kan også høyreklikke på en lenke også trykke "Åpne i bakgrunnsfane". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå