Maynard James Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har flere ganger hatt sex i dusj osv, på badegolv, oppvasksmaskin og lignende. Og da dusjer man som regel etterpå. Er som regel ganske mye som må "ut" av madammen Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det er det som er snedig med å ha seg på badet Selv vurderer jeg kjapt situasjonen, og hva som evt. kommer til å skje etterpå, hvis det er på andre steder enn i senga eller hjemme. Endret 21. januar 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Sjokkert at ingen har nevnt det å holde rundt hverandre, kose , småkysse og stryke på hverandre etter 3 sider ? Er alle blitt totalt apatiske og kalde ? Her nevnes det bare mengde og tørking av sperm. NÆRHET anyone ? Endret 21. januar 2011 av Lumpness 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vel, det blir mye "artig" dritprat når et slikt tema kommer opp. Og dessuten; trådstarter lurer på hva vi gjør etter man "kobler seg fra" hverandre. Trådstarter spør også om hva vi gjør når det gjelder, nettopp som du sier, tørking av sperm. Om du eller noen andre som følger med vil vite hva man gjør bortsett fra rengjøringen, kan du/de godt lage en ny tråd om det Jeg kommer nok til å komme med noen innspill der og, som mange andre Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Og litt on-topic; hvis jeg ikke kommer inni kjæresten, ligger det bestandig et håndkle i nærheten. Jeg vil tro at et håndkle er bedre enn masse mykt papir som blir klissete Endret 21. januar 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sjokkert at ingen har nevnt det å holde rundt hverandre, kose , småkysse og stryke på hverandre etter 3 sider ? Er alle blitt totalt apatiske og kalde ? Her nevnes det bare mengde og tørking av sperm. NÆRHET anyone ? Kosing og pillowtalk kommer etter at man har sikret seg mot søl i sengklærne. Kosing mister litt sjarmen om man ligger i en våt, varm dam av sæd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sjokkert at ingen har nevnt det å holde rundt hverandre, kose , småkysse og stryke på hverandre etter 3 sider ? Er alle blitt totalt apatiske og kalde ? Her nevnes det bare mengde og tørking av sperm. NÆRHET anyone ? Jeg vet ikke hvordan andre oppfatter det, men jeg tolket det som at trådstarter spurte etter det praktiske, ikke det intime. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Enig, trådstarter spør ganske direkte hva andres rutiner rundt dette med søl og så videre er. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Og ja , hele gjengen her inne er ganske pripen som heller står opp og starter å tørke sperm , istedet for å ligge inntil sin kjære . Om sperm er så ekkelt og sengeklær ikke er vaskbare kan dere heller være foruten sex ? hehe Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Som regel har vi fikset et håndkle på forhånd. Så er det bare å pakke det under musa i det jeg trekker røret ut. Så er det bare å kose 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Bra , du har forstått det er greit å være litt forbredt hvertfall Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Et ganske direkte spm. men saken er denne: Jeg har hatt en sexpartner gjennom mange år (den eneste personen jeg noensinne har hatt sex med). Dette gjør at jeg har lært ting på en måte, men er mulig at andre folk gjør samme greiene på andre måter. I mitt forhold har standard prosedyre vært at etter jeg har kommet (i henne) så strekker man seg etter tørkepapir, tar ett hver hvorpå jeg tørker av snuten min og hun "tørker/tetter" hos seg slik at det ikke renner ut (før man tar på seg undertøy igjen). Uansett, det er denne tørkepapirbusinessen jeg lurer på. Er det vanlig prosedyre? Dersom jeg i singellivet skulle havne i en slik situasjon, er det slik alle gjør det? Morsom tråd! Hvordan går det med "The Disconnection" ? Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hmm, når eg såg tittelen så var det første som slo meg, reload and reconnect. Ikkje tørkepapir akkurat. Lenke til kommentar
Populært innlegg MogensAlfonse Skrevet 22. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2011 First of all, jeg er jente... Jeg pleier å dra meg av kjeppen, og dra kjeppen med hånda slik at jeg får en del cum i hånda. Så kaster jeg hånda frem slik at cummet spruter ut av hånda, samtidig som jeg roper "Spiderman!!" 14 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 First of all, jeg er jente... Jeg pleier å dra meg av kjeppen, og dra kjeppen med hånda slik at jeg får en del cum i hånda. Så kaster jeg hånda frem slik at cummet spruter ut av hånda, samtidig som jeg roper "Spiderman!!" Det er guttens triks bare at man skal stå i doggy, spytte dama på ryggen (fake sprem..), komme i hånden og når dama snur seg prøver man å kaste det i trynet hennes. Dessverre er det rimelig klissete, så blir ofte litt fail.. Men +1 for å ta det opp 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Man har altid sneak-a-peak. Ta ei i doggy, spytte på ryggen og late som du kommer, så gi henne loaden mitt i fleisen om hun snur seg mot deg. :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Man har altid sneak-a-peak. Ta ei i doggy, spytte på ryggen og late som du kommer, så gi henne loaden mitt i fleisen om hun snur seg mot deg. :!: Jeg har kombinert den med spiderman Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er som oftest at jeg går på badet pga fare for UVI, og det er det eneste. Har sølt i senga fra tid til annen, men er noe så enkelt som å ikke ligge på den våten flekken Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er som oftest at jeg går på badet pga fare for UVI, og det er det eneste. Har sølt i senga fra tid til annen, men er noe så enkelt som å ikke ligge på den våten flekken Skikkelige mannfolk har så mye manjuice at hele senga blir en flekk *kremt* 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg