Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør dere etter man har kommet og "kobler seg fra" hverandre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjokkert at ingen har nevnt det å holde rundt hverandre, kose , småkysse og stryke på hverandre etter 3 sider ? Er alle blitt totalt apatiske og kalde ?

Her nevnes det bare mengde og tørking av sperm.

NÆRHET anyone ?

Endret av Lumpness
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det blir mye "artig" dritprat når et slikt tema kommer opp. Og dessuten; trådstarter lurer på hva vi gjør etter man "kobler seg fra" hverandre.

Trådstarter spør også om hva vi gjør når det gjelder, nettopp som du sier, tørking av sperm.

Om du eller noen andre som følger med vil vite hva man gjør bortsett fra rengjøringen, kan du/de godt lage en ny tråd om det :)

Jeg kommer nok til å komme med noen innspill der og, som mange andre :roll:

Lenke til kommentar

Sjokkert at ingen har nevnt det å holde rundt hverandre, kose , småkysse og stryke på hverandre etter 3 sider ? Er alle blitt totalt apatiske og kalde ?

NÆRHET anyone ?

Kosing og pillowtalk kommer etter at man har sikret seg mot søl i sengklærne. Kosing mister litt sjarmen om man ligger i en våt, varm dam av sæd.

Lenke til kommentar

NÆRHET anyone ?

Jeg vet ikke hvordan andre oppfatter det, men jeg tolket det som at trådstarter spurte etter det praktiske, ikke det intime.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et ganske direkte spm. men saken er denne:

Jeg har hatt en sexpartner gjennom mange år (den eneste personen jeg noensinne har hatt sex med). Dette gjør at jeg har lært ting på en måte, men er mulig at andre folk gjør samme greiene på andre måter.

I mitt forhold har standard prosedyre vært at etter jeg har kommet (i henne) så strekker man seg etter tørkepapir, tar ett hver hvorpå jeg tørker av snuten min og hun "tørker/tetter" hos seg slik at det ikke renner ut (før man tar på seg undertøy igjen).

Uansett, det er denne tørkepapirbusinessen jeg lurer på. Er det vanlig prosedyre?

Dersom jeg i singellivet skulle havne i en slik situasjon, er det slik alle gjør det?

Morsom tråd!

Hvordan går det med "The Disconnection" ?

Lenke til kommentar

First of all, jeg er jente...

Jeg pleier å dra meg av kjeppen, og dra kjeppen med hånda slik at jeg får en del cum i hånda.

Så kaster jeg hånda frem slik at cummet spruter ut av hånda, samtidig som jeg roper "Spiderman!!"

Det er guttens triks bare at man skal stå i doggy, spytte dama på ryggen (fake sprem..), komme i hånden og når dama snur seg prøver man å kaste det i trynet hennes. Dessverre er det rimelig klissete, så blir ofte litt fail.. Men +1 for å ta det opp ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Harley Quinn

Er som oftest at jeg går på badet pga fare for UVI, og det er det eneste. Har sølt i senga fra tid til annen, men er noe så enkelt som å ikke ligge på den våten flekken ;)

Lenke til kommentar

Er som oftest at jeg går på badet pga fare for UVI, og det er det eneste. Har sølt i senga fra tid til annen, men er noe så enkelt som å ikke ligge på den våten flekken ;)

Skikkelige mannfolk har så mye manjuice at hele senga blir en flekk *kremt* :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...