Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør dere etter man har kommet og "kobler seg fra" hverandre?

Anbefalte innlegg

Når kjæresten har kommet inni meg, trekker han seg sakte ut, for så å ta litt papir for seg selv og så til meg og plasserer der nede, eller så tar han papir til meg, plasserer under underlivet mitt slik at det ikke skal renne sæd i senga/det stedet vi gjør det, for så å presse det lille som er igjen over papiret før han drar forhuden tilbake.

Kommer man mye eller ikke har runket, tar han papiret fatt og legger det under underlivet mitt før han drar penisen ut.

Etter at han har tatt papir til meg/til seg selv, så tørker vi resten selv. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er alt dette pratet om tørkepapir a? Det er da ikke utbrente plutoniumsstaver som trekkes ut av atomreaktoren vi snakker om her. Akkurat som om det er en stor krise at man søler litt liksom.

Har man sex ofte på samme sted så kan det bli litt mye søl kanskje!?

Lenke til kommentar

Hva er alt dette pratet om tørkepapir a? Det er da ikke utbrente plutoniumsstaver som trekkes ut av atomreaktoren vi snakker om her. Akkurat som om det er en stor krise at man søler litt liksom.

Nå vet jeg ikke åssen det er med deg men jeg liker å markere mitt revir.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tørk med t-skjorta eller boksern og sleng dem i skittentøysdunken senere.

(bare anbefalt hvis tøyet vaskes av en av de involverte ;) )

Er du >18 og seksuelt aktiv og hvis foreldrene ikke har merka noe til nå, så er det på tide :p Det er vell heller et spørsmål om du lar mamma ta i sperm-boksern din :p

Lenke til kommentar

Når kjæresten har kommet inni meg, trekker han seg sakte ut, for så å ta litt papir for seg selv og så til meg og plasserer der nede, eller så tar han papir til meg, plasserer under underlivet mitt slik at det ikke skal renne sæd i senga/det stedet vi gjør det, for så å presse det lille som er igjen over papiret før han drar forhuden tilbake.

Kommer man mye eller ikke har runket, tar han papiret fatt og legger det under underlivet mitt før han drar penisen ut.

Etter at han har tatt papir til meg/til seg selv, så tørker vi resten selv. :)

2nd that. Handkle under (evnt. der trengs) før retraction

Lenke til kommentar

Det er jo ikke sånn at det spruter sperm ut med en gang han trekker seg ut. :dontgetit:

Og et par-tre dråper burde en da klare å takle.

For min del pleier jeg bli liggende en liten stund (og nei, det renner ikke ut med én gang. Gudene veit, kanskje jeg bare er flink til å knipe ubevisst), før jeg går på do når jeg er sikker på at beina ikke vil svikte på veien. Ehe.

edit: Elsker forresten uttrykket "koble seg fra hverandre" :!:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke åssen det er med deg men jeg liker å markere mitt revir.

Det blir jo selvfølgelig litt gris, men å ligg i masse sæd å sove etter sex, er ikke min største drøm :p

Lenke til kommentar

Meg og kjæresten bruker papir, jeg legger papiret rundt og trekker han ut og tar papiret forran og tetter, så kanskje ligger vi litt og koser etterpå og så går jeg på do.

Men om vi bare tar en sjappis holder jeg bare for så ikke det renner ut og springer på badet og lar det renne ut der :)

Synes det er viktig å gå på do etter sex fordi jeg har så og si kronisk urinveisinfeksjon og må være ekstra forsiktig med sånne ting.

Hater tanken på at det skal renne ut i sengen, usj..

Det med tampong hørtes skummelt ut.... :S Skal jo være forsiktig med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Whaaat? Hente dopapir? Rulle papir rundt peisen eller under ræva? Hm, jeg kan ikke si at det har blitt noe søl hvis jeg kommer inni dama. Aldri. På våre 4 og et halvt år :p

Det kan vel ha noe med hvor langt inn det går også da :tease:

EDIT: Så, hun går på badet etterpå og fikser det som trengs. Jeg har aldri vært med dit, og vil aldri det heller. Aldri!

Endret av jonfla91
Lenke til kommentar

Vel, jeg kan fortelle deg at den funker nok som den skal :p Har "gjort fra meg" både her og der, og man kan vel kanskje si at det heller den andre veien :!:

Du vet, når det fortsatt går etter 3. "trykket", og dama di ler, vet du at det kommer en del. Hahaha jeg flirer når jeg skriver :!:

Men jeg regner med at, hvis man har sex, da kommer man mer enn når man gjør det på egen hånd. Og da vil vel kanskje sædproduksjonen bygge seg mer og mer opp?

Edit: Bokstavstokking

Endret av jonfla91
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...