Sacho_chan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Når kjæresten har kommet inni meg, trekker han seg sakte ut, for så å ta litt papir for seg selv og så til meg og plasserer der nede, eller så tar han papir til meg, plasserer under underlivet mitt slik at det ikke skal renne sæd i senga/det stedet vi gjør det, for så å presse det lille som er igjen over papiret før han drar forhuden tilbake. Kommer man mye eller ikke har runket, tar han papiret fatt og legger det under underlivet mitt før han drar penisen ut. Etter at han har tatt papir til meg/til seg selv, så tørker vi resten selv. Lenke til kommentar
VestkantTore Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva er alt dette pratet om tørkepapir a? Det er da ikke utbrente plutoniumsstaver som trekkes ut av atomreaktoren vi snakker om her. Akkurat som om det er en stor krise at man søler litt liksom. 4 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva er alt dette pratet om tørkepapir a? Det er da ikke utbrente plutoniumsstaver som trekkes ut av atomreaktoren vi snakker om her. Akkurat som om det er en stor krise at man søler litt liksom. Har man sex ofte på samme sted så kan det bli litt mye søl kanskje!? Lenke til kommentar
VestkantTore Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva er alt dette pratet om tørkepapir a? Det er da ikke utbrente plutoniumsstaver som trekkes ut av atomreaktoren vi snakker om her. Akkurat som om det er en stor krise at man søler litt liksom. Har man sex ofte på samme sted så kan det bli litt mye søl kanskje!? Nå vet jeg ikke åssen det er med deg men jeg liker å markere mitt revir. 3 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hehehe men er enig i at det godt kan være litt grisete fra og til, men i hovedsak så liker jeg f.eks sofaen min uten sperm-flekker! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tørk med t-skjorta eller boksern og sleng dem i skittentøysdunken senere. (bare anbefalt hvis tøyet vaskes av en av de involverte ) Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tørk med t-skjorta eller boksern og sleng dem i skittentøysdunken senere. (bare anbefalt hvis tøyet vaskes av en av de involverte ) Er du >18 og seksuelt aktiv og hvis foreldrene ikke har merka noe til nå, så er det på tide Det er vell heller et spørsmål om du lar mamma ta i sperm-boksern din Lenke til kommentar
VestkantTore Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hehehe men er enig i at det godt kan være litt grisete fra og til, men i hovedsak så liker jeg f.eks sofaen min uten sperm-flekker! Battle scars kalles det og det skal man være stolt av. Takler du ikke det har du kjøpt feil sofa. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Når kjæresten har kommet inni meg, trekker han seg sakte ut, for så å ta litt papir for seg selv og så til meg og plasserer der nede, eller så tar han papir til meg, plasserer under underlivet mitt slik at det ikke skal renne sæd i senga/det stedet vi gjør det, for så å presse det lille som er igjen over papiret før han drar forhuden tilbake. Kommer man mye eller ikke har runket, tar han papiret fatt og legger det under underlivet mitt før han drar penisen ut. Etter at han har tatt papir til meg/til seg selv, så tørker vi resten selv. 2nd that. Handkle under (evnt. der trengs) før retraction Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Det er jo ikke sånn at det spruter sperm ut med en gang han trekker seg ut. Og et par-tre dråper burde en da klare å takle. For min del pleier jeg bli liggende en liten stund (og nei, det renner ikke ut med én gang. Gudene veit, kanskje jeg bare er flink til å knipe ubevisst), før jeg går på do når jeg er sikker på at beina ikke vil svikte på veien. Ehe. edit: Elsker forresten uttrykket "koble seg fra hverandre" :!: Endret 5. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror nok at hvor våt dama er og hvor tynn/utvannet sæden er har mye å si på hvor god tid man har fra innsprøytning til søl utenfor avlukket. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva er alt dette pratet om tørkepapir a? Det er da ikke utbrente plutoniumsstaver som trekkes ut av atomreaktoren vi snakker om her. Akkurat som om det er en stor krise at man søler litt liksom. Har man sex ofte på samme sted så kan det bli litt mye søl kanskje!? Nå vet jeg ikke åssen det er med deg men jeg liker å markere mitt revir. Det blir jo selvfølgelig litt gris, men å ligg i masse sæd å sove etter sex, er ikke min største drøm Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Som jeg sa til Spinnwild etter denne utvekslingen: Don't feed the troll. Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Meg og kjæresten bruker papir, jeg legger papiret rundt og trekker han ut og tar papiret forran og tetter, så kanskje ligger vi litt og koser etterpå og så går jeg på do. Men om vi bare tar en sjappis holder jeg bare for så ikke det renner ut og springer på badet og lar det renne ut der Synes det er viktig å gå på do etter sex fordi jeg har så og si kronisk urinveisinfeksjon og må være ekstra forsiktig med sånne ting. Hater tanken på at det skal renne ut i sengen, usj.. Det med tampong hørtes skummelt ut.... :S Skal jo være forsiktig med det. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Ett lite håndkle funker fint. Burde vel og merke vaskes innimellom. Edit: Dama kan ligge på håndkleet, så slipper man å stresse rett etter klimaks. Endret 6. januar 2011 av notalive Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Et lite håndkle funker fett. Så går som regel kjæresten på do etterpå. Er viktig å få ut all "dritten" da dette kan skape mye dritt i skjeden. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jeg sier "ikke gris til noe", mens jeg stikker på dass og henter dasspapirrullen. Gidder ikke skifte sengklær flere ganger i uka, liksom. Endret 21. januar 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Whaaat? Hente dopapir? Rulle papir rundt peisen eller under ræva? Hm, jeg kan ikke si at det har blitt noe søl hvis jeg kommer inni dama. Aldri. På våre 4 og et halvt år Det kan vel ha noe med hvor langt inn det går også da EDIT: Så, hun går på badet etterpå og fikser det som trengs. Jeg har aldri vært med dit, og vil aldri det heller. Aldri! Endret 21. januar 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Eller kanskje du bare ikke har like høy produksjon som folk flest . Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Vel, jeg kan fortelle deg at den funker nok som den skal Har "gjort fra meg" både her og der, og man kan vel kanskje si at det heller den andre veien :!: Du vet, når det fortsatt går etter 3. "trykket", og dama di ler, vet du at det kommer en del. Hahaha jeg flirer når jeg skriver :!: Men jeg regner med at, hvis man har sex, da kommer man mer enn når man gjør det på egen hånd. Og da vil vel kanskje sædproduksjonen bygge seg mer og mer opp? Edit: Bokstavstokking Endret 21. januar 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg