abene Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Microsoft har lagt ut nye bakgrunnsbilder for Windows 7. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Litt av en "nyhet" "Du som ikke klarer å laste ned bakgrunnsbilder selv fra internett, her har du noen bakgrunnsbilder du kan laste ned fra internett" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har en anelse om at de som vanker her på hardware.no vet hvordan man får tak i egene wallpapers :!: Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nei nei. Juleagurknytt. Stor forskjell. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nå som det er jul ville jeg heller kalt det sylteagurknytt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjent (og kjær?) Arsæll-ånd dette. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Alkjeks: Du har selvfølgelig rett. I stand corrected. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Fantastisk. Dette tror jeg må være den største (sylte)agurknyheten jeg har lest i hele mitt liv, og med tanke på hvor mye "Program x kanskje snart ute versjon y" Arsæll Benediktsson kommer opp med hver eneste dag, sier ikke det så rent lite. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er en type teamer jeg synes det er vanskelig å få tak i, nemlig video-temaer (dvs bakgrunnsvideoer), noen tips til noen gode kilder? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå