Tekk Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Pipene som kommer er noe som det her: Pip -(pause)- Pip -(pause)- Pipbip(bip er lavere) Pausen er på ca 0.5 sekund. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Kontakt firmaet du har kjøpt hovedkortet fra. De bør ha oversikt over feilkodene. Du kan også søke på "beep codes" på Google. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Da er pc'en oppe å går, takk for hjelpen Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Da er pc'en oppe å går, takk for hjelpen Hva gjorde du? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Da er pc'en oppe å går, takk for hjelpen Hva gjorde du? Hehe, var egentlig ikke de store greiene. Fikk tak i en win7 cd, slik at jeg kunne boote fra den. På grunn av at hele c: HDD'en ikke var tilgjengelig, måtte jeg under innstallasjonen slette alle partisjonene på HDD'en. Deretter var det bare å gjennomføre innstallasjonen av win7, for så å innstallere alle driverne som HK trengte Så var egentlig ikke de store greiene likevell Lenke til kommentar
SnorreMANO Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da er pc'en oppe å går, takk for hjelpen Hva gjorde du? Hehe, var egentlig ikke de store greiene. Fikk tak i en win7 cd, slik at jeg kunne boote fra den. På grunn av at hele c: HDD'en ikke var tilgjengelig, måtte jeg under innstallasjonen slette alle partisjonene på HDD'en. Deretter var det bare å gjennomføre innstallasjonen av win7, for så å innstallere alle driverne som HK trengte Så var egentlig ikke de store greiene likevell Men powersupply er nok for lite uansett. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Er veldig rart at den fungerer nå da, er det ikke? Lenke til kommentar
SnorreMANO Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, powersupply er alltid for lite. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, powersupply er alltid for lite. Ro ro ro din båt. Pcen funker utmerket, strømforsyningen gjør åpenbart en god nok jobb. En strømforsyning er stor nok så lenge den leverer mer strøm enn pcen trekker, den er fint innenfor marginene i dette systemet. 1 Lenke til kommentar
SnorreMANO Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Den er nok i snaueste laget, dessverre. I forhold til spec'en så bør du oppgrader til 650W. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Herregud for noe tøv, den pcen der sliter med å gå over 150 watt. Lenke til kommentar
SnorreMANO Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Etter å ha lagt sammen alle komponentene og viftene så kommer jeg til 520 Watt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Etter å ha lagt sammen alle komponentene og viftene så kommer jeg til 520 Watt. Det gjør du sikkert. På en kalkulator sponset av de som lager strømforsyninger tenker jeg. CPU TDP: 65 watt GPU TDP: 58 watt Harddisker: Ca 9-10 watt per stykk. Vifter: Sjeldent mer enn 5 watt. Hvor går de siste 350 wattene dine? EDIT: For å ta med alt da: RAM: 2-3 watt per brikke Hovedkort: 15-20 watt CD-rom: 10 watt når den snurrer. Mangler fortsatt godt over 300 watt her. Endret 10. januar 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå