sindreij Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei. Etter å ha hørt mye skryt om ssd-er lurer jeg på om jeg skal innstallere en SSD i min Multicom Compal KHLB2. Jeg har samtidig bruk for en del plass, og har fra før en 500GB HDD i laptopen. Det hadde vært flott å kunne ha både en SSD og harddisken samtidig i laptopen. Både hastighet og mye lagringsplass. Siden det bare er en HDD-plass i laptopen, regner jeg med at det kan bli vanskelig, men jeg har lurt på om det kanskje går an å bytte ut DVD-stasjonen (hva skal man bruke den til) med en "HDD-adapter" og bruke kontakten der til å koble til Harddisken. Er det noen her som har hørt om et sånnt oppsett, finnes det? Alternativet blir å kjøpte et HDD-kabinett og putte harddisken inn der. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Du kan bytte ut DVD spilleren med en HDD adapter. Disse får du kjøpt her: Link 1 Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Takk for lenken, det var akkurat noe slikt jeg lette etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå