tsunammi2k Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Budsjett: Under 2000 Størrelse: Klokker som dekker hele øret Type: Usikker. Ikke så viktig. Bruksområde: 50 % musikk, 50 % spill Tilleggsinfo: Ikke mic, 3,5 mm, bør være iallefall LITT portabel, hører mest på hiphop/rnb/house. Lydbilde: Varm og dyp bass. Ikke for kald, metallisk lyd. Kilde: Hovedsakelig MacBook Pro og iPhone. Erfaringer: Har bare hatt lowend-crap før, som PortaPro osv. Viktigst med komfort og lyd, så kommer design. Har sett på: - Sennheiser HD 598 (kult design, er "for" åpen (mye lydlekkasje)?) - AKG K272 HD/K701 (virker som det er for stort design, litt for kald, mekanisk lyd) - Beyerdynamic DT 770 Pro (stygt design, krever ekstern forsterker (som betyr lite portabelt)) - Beats by Dr Dre (oppå øret, vondt design) Endret 29. desember 2010 av namk Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Beyerdynamic DT 770 Pro. En knall hodetelefon jeg har brukt til samme musikksjangere som du nevner over her. Jeg hadde Beats by Dre før disse og jeg var mer fornøyd med Beyerdynamics. Lenke: klikk meg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Moderatormelding Salgsannonse fjernet da dette ikke er tillatt på forumet. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Moderatormelding Salgsannonse fjernet da dette ikke er tillatt på forumet. Min feil, hadde lest gjennom reglene fra dag 1, men må ha hoppet over salg/kjøp punktet. San22_ Endret 30. desember 2010 av San22_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå