ExTerminator Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Med mitt gamle GforceMX420 kunne jeg bruke monitoren og tv`n samtidig. Nå har jeg et nytt GforceFX5600 med tv-out. Men kan ikke bruke tv og monitor samtidig, bare hver for seg.. Hva farsken har det seg?? I skjermegenskaper finner maskina bare en skjerm. Går det ikke ant å bruke 2 skjermer samtidig på dette kortet?? (Det er et Gainward Gforce FX5600 Ultra/780 XP 256 MB) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvordan fikk du det til med gf4 mx420?(jeg får det ikke til skjønner du) Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Ganske enkelt. Bare valgte kloneview eller DualView i avanserte skjerminstillinger.. Hadde mx420 med tv-out da... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Kjøpte for et år siden et Gainward GF 4 ti4600 som jeg har enda og har aldri fått til kloning. I nview innstillingene er det fire valg (*) Standard (Dualview) () Kloning () Horis. var bredde () Vertik. var bredde Får ikke valgt noe annet en den første, de andre punktene er "gråde" punkter som ikke går an å merka av. SE screenshot OG JA, jeg har prøvd å trykke på finn skjermer.. Edit: Så glemte jeg det viktigste spørsmålet :o -> Er det dette problemet du har? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Jepp! Akkurat det problemet.. Irriterer meg...mitt gamle mx420 funka slik, men ikke det nye...Grrr Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 prøv med enldre drivere... ser at du/dere har de siste driverne... Prøv med 29.42 eller 31.40 driverne... det måtte jeg for at det skulle funke... Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Men jeg bruker akkurat samme detonator driverne nå som på MX420 kortet... 44.03 Vell...ikke samme driverne, men samme driver-installasjons-fil fra nvidia.com (den på nestnen 19 MB) Lenke til kommentar
Bearmatic Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Sjekk at: (for sikkerhetsskyld) * Kabelen til TV er koblet inn både i skjermkort og TV. Valgene vil ofte være "grået" ut hvis ikke det er strøm i begge ender. * Når du går inn på skjermegenskaper->innstillinger og ser bildet av de 2 skjermene, høyre-klikk på hver av dem og sjekk at punktet "tilkoblet" er avkrysset. Regner vel med at dere har sjekket dette ca.1000 ganger,men... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 noen som vet om det går an med radeon 9100? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Det funka på mitt gamle voodoo3 3000.... 16mb da kunne jeg bare klone.......! Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Ser bare bildet av en skjerm.. finner ingen extra skjermer når jeg trykker "finn skjermer" heller... Cablene er 100% koblet til. som sagt kan jeg bytte mellom skjermene i "velg utdataenhet". Men kan bare bruke en av gangen. Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg har Gainward Gforce4 ti 4800 se, og har bare brukt software som følgte md for å klone bilde. (jeg brukte to pc sjermer, ikke en pc sjerm og en tv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå