Getingar Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Någon Asiat? Kim kong ill, eller vad han nu heter. Asiatern är ju så många. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mange idioter i vesten som ikke vet hvem de store asiatiske lederne er. Jeg tror Michael Jackson. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Isaac Newton. Evt Muhammad, Dalai Lama eller Ghandi. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ghandi tenker jeg er ganske høyt oppe ja Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg vil tippe det er en religiøs og historisk person, antageligvis Jesus, Mohammed eller Buddha. Endret 8. januar 2011 av Wohooo Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Siden en overvekt av verdens befolkning lever i Asiatiske land, vil jeg tro en historisk person som f.eks Mao Zedong vil være en av de mest berømte. De fleste i Kina og kanskje nabolandene har vel kjennskap til han, i tillegg til at han er ganske kjent i den vestlige verden. Hvis vi vil ta med religiøse figurer vil selvsagt Jesus, Buddha, Muhammed osv komme først, men anser ikke disse som "personer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå