Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hvilken person mener du er den mest kjente av alle som noen gang har levd? både når man hører navn eller bare ser et bilde. jeg står fast mellom hitler og jesus. jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Tenker sånn Michael Jackson, Elvis, John F. Kennedy, Paul McCartney. her er noen linker etter fort googling, tror ikke de er helt korrekte da. http://wiki.answers.com/Q/Who_is_the_most_famous_person_in_the_world http://www.whoismorefamous.com/?fulllist=1 http://history.howstuffworks.com/american-history/most-famous-person.htm (Den siste linken er spesielt interessant) "Based on Google search results, Jesus is the most famous person of all time." In an effort to measure fame quantitatively -- something that has never previously been accomplished -- Schulman relies on Google. According to his research, the modern formula for fame boils down to the number of relevant search engine returns a person's name gets, compared to the search engine traffic of a logarithmic unit of fame (dBHa). That fame unit is derived from the Google results of a celebrity who has enjoyed a constant amount of fame over a long period of time [source: Schulman]. In 1999, when Schulman started his fame research, that unit was Monica Lewinsky. But considering that Lewinsky's fame stock has dropped significantly in recent years, Schulman readjusted his calculations and came up with Beatles guitarist George Harrison. Endret 29. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jesus. Det er mange land hvor flertallet av befolkingen ikke aner hvem hitler er. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Julenissen. Endret 29. desember 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vil tippe Hitler. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Geir børresen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vil tippe Hitler. Det er svært mange som ikke har en anelse om hvem Hitler er. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Vil tippe Hitler. Det er svært mange som ikke har en anelse om hvem Hitler er. Det er svært mange som ikke har en anelse om hvem *det riktige svaret* er heller. En grunn til at jeg skrev "Jeg tipper..." Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg setter en tier på Jesus, jeg. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tviler ikke på at snekker'n er populær, men man må huske på at det er en ørtentusen folk som heter Jesus da, vet ikke om den google linken tok med det i beregningene. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Barack Obama vil jeg tro kommer høyt opp. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hvis den abrahamittiske gud telles som en "person" er nok det en knusende seier. Endret 7. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå