Kverna93 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei godtfolk! Marius, 17, utvekslingsstudent i Michigan for et aar her! Beklager mangel paa norske bokstaver. Jeg har vaert her i 4 maaneder naa, skal hjem til Oslo i juni. Kos Til saken. Jeg har en crappy nokia hjemme, og jeg onsker aa oppgradere, og det helst mens jeg er her, saa jeg har noe aa kose meg med mens jeg er her. Har allerede jailbreaka min 1g ipod touch, som faktisk viste seg aa vaere en utfordring, tror det eller ei. Saa ja, jeg har gjort en del research, og kommet opp med dette: Iphone 4. Vertsbroren min fikk den til jul, og den kan jeg mest om. Jeg vet at den er operatorlaast her i USA, men at jeg kan kjope den unlocked i Canada. Jeg har da noen venner som kan kjore meg dit. Den blir da rundt 600 dollar..I think. Tenkte paa Droid 2 Global, men den viser seg at bare blir skit dyr, og jeg vet ikke helt sikkert om den vil fungere i Norge..fikk denne mailen da jeg spurte: I do apologize for the inconvenience. Regarding your concern, Droid 2 Global is designed to be utilized with the pre-installed SIM card. You will need to enable international roaming and activate your pre-installed SIM card in your phone when traveling outside of the U.S. The GSM and UMTS bands that are supported in Droid 2 Global will not work in the United States. The GSM and UMTS bands are only able to be utilized outside the U.S. A GSM SIM card such as AT&T or T-Mobile will not operate in the U.S. Please contact Verizon Wireless for more information dial *611 from your cell phone or call Verizon Wireless @ 800-922-0204. Note: GSM and UMTS-based global services work only with SIM card supplied by Verizon Wireless® or by another non U.S GSM or UMTS service provider. When you set your phone to use a GSM 900/1800 or UMTS 2100 network, you may be prompted to enter a subsidy code. To get this code, you need to contact Verizon Wireless. Saa har vi da Nexus One. Det er vel den jeg ser litt paa naa, og som virker som et godt valg. Hjelp meg litt her? Info osv. Ja, det er vel det, plus Windows Phone 7. Veit egentlig ikke mye om den, men kanskje dere flotte medmennesker kunne hjulpet litt? Saa, hva er et godt valg? Hva bor jeg kjope og hva vil funke? Penger er ikke et problem i forste omgang. Takker for all respons! Marius. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Siden du uansett er i USA ville jeg absolutt sett på Nexus S - oppfølgeren til Nexus One! Andre telefoner å vurdere i high-end sjiktet er jo Samsung Galaxy S, HTC Desire HD og Nokia N8. Lenke til kommentar
Kverna93 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Nexus S, ja! Den hores interessant ut! Og alle de mobilene du nevnte vil fungere i Norge? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Yes Kjenner folk som har alle modellene, kan ikke se for meg at de amerikanske modellene er annerledes skrudd sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå