DaXoN Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg savner wow men jeg har ingen data som takler det får tiden Så her er min lille utfordring til dere som er data eksperter => hehe Kan dere sette sammen en data som kjører bra på bra grafikk mens det skjer mye rundt og man kjører en 10-20 addons, samtidig som det er musikk i bakgrunnen *spotify* og msn / ventrilo => vil gjerne ha skjerm + bra tastatur / mus, skjermen trenger ikke være veldig stor men helst ok bra. vil helst ha denne data en så billig som det går an => men samtidig bra. har ingen budsjett på dette enda, vet bare at jeg må ha en ny data før jeg begynner igjen. Håper noen her som har peiling på data og plasser man kan kjøpe en til en bra pris er villig til og hjelpe en old school wow nerd som savner det => Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 Komplett Gamer i05 bør holde. En kamerat av meg hadde en HP Compaq som han kjøpte for 6000 kr inkl. skjerm for 2 år siden, og den kjørte WOW på full grafikk med masse bakgrunnsprogrammer uten problemer. Min PC som jeg bygde selv for 2 år siden til ca 8500 kr har heller ingen problemer med dette, og Komplett Gamer i05 har høyere spesifikasjoner enn min så det bør jo gå strålende. Man trenger ikke så veldig høye spesifikasjoner for å kjøre WOW ganske bra. Skole PC'ene vi har fått utdelt (Dell Vostro 3300) kjører WOW uten problemer kun med nedsatt shader settings, gjerne med Spotify i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå