DaXoN Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Måtte bare fortelle om hva jeg opplevde idag <= så jeg ble hacket får ca 1 uke siden og logget inn idag på min warrior får og sjekke om alt var i orden, så finner jeg ut at blizzard har backlogget alt som er blit solgt ifra min char ifra hackerene, altså det de selv har farmet med og bruke min konto jeg er ikke ferdig med mailene og mailboksen min lyser enda mail Full og jeg har nå solgt får ca 4.000 gold i vendor trash + greens får kanskje en 500-1000 gold (vet ikke hvordan marketet er:P) og en 300-400 stacks med neatherweave cloth xD hehe :> så denne gangen tjente jeg jo litt på det hehe ^_^ fant også 4k i mailen på en anna char og er ikke sikker på om jeg hadde de før Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ville fortsatt skifta passord, kan hende de bare er halvveis i prosessen... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Ville fortsatt skifta passord, kan hende de bare er halvveis i prosessen... Har gjort det :> måtte gjøre det etter blizzard hadde vært og ordnet opp men er jo litt morsomt og finne til nå en 100 mails med vendor trash stappfulle :> Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Spiller du horde på Grim Batol eller? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Spiller du horde på Grim Batol eller? <: ja gjør det, hvordan det? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 :> så denne gangen tjente jeg jo litt på det hehe ^_^ fant også 4k i mailen på en anna char og er ikke sikker på om jeg hadde de før Så du har blitt hacket før? Tror jeg ville tatt en sjekk av pcen, kanskje du er infisert av en keylogger(?) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 :> så denne gangen tjente jeg jo litt på det hehe ^_^ fant også 4k i mailen på en anna char og er ikke sikker på om jeg hadde de før Så du har blitt hacket før? Tror jeg ville tatt en sjekk av pcen, kanskje du er infisert av en keylogger(?) Var på en anna pc, => men hvordan sjekker man etter sånt? bare får sikkerhetens skyld Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Du bør nok kjøre på med flere tester: Anti-Virus (Finnes mange varianter, kan anbefale AVG og Avast) Malwarebytes Spybot Search & Destroy Disse programmene dekker nok det meste, men ikke la de kjøre samtidig. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Du bør nok kjøre på med flere tester: Anti-Virus (Finnes mange varianter, kan anbefale AVG og Avast) Malwarebytes Spybot Search & Destroy Disse programmene dekker nok det meste, men ikke la de kjøre samtidig. jeg har avg oppe 24/7 ^^ Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Spiller du horde på Grim Batol eller? <: ja gjør det, hvordan det? Hehe så du snakka om det i general chat Spiller der selv (dødssøt, UD mage) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Spiller du horde på Grim Batol eller? <: ja gjør det, hvordan det? Hehe så du snakka om det i general chat Spiller der selv (dødssøt, UD mage) hehe ^_^ vel jeg ble jo litt paff når jeg sjekket mailen min x> hehe:P ryouma her, eller også bedre kjent som drakonia ud mage Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Skaff deg en Authenticator. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hørte om en person som hadde blitt hakken, og en måneds tid senere fant han rundt 100k gold på accounten sin. De hadde visst brukt den som en goldseller-account. Vet ikke om det er sant, men du er ikke den første som har fått noe ut av å bli hacket Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Ferdig nesten med alle mailene nå :> har ikke solgt alt grønne dritten, er på en 25.000 gold + grønt som jeg kan de + en god del ah stuff :> Ble jo litt det => og alltids gøy og få noe ut av og bli hacket. Endret 30. desember 2010 av L4r5 fjernet offtopic Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Syns egentlig at ordet "Hacket" blir brukt litt for løst, da dette ikke er hacking ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå