Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen andre som skal være alene på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Enig med manfred her, Merker at de fleste her glemmer at veldig mange av problemene sine kan løses ved å gjøre noe med saken, på egenhånd, isteden for å skylde på alt annet. Jeg kan love at det ikke hjelper å skylde på noe annet, man må bare innse at det er ditt problem, og noe som har skjedd kan ikke endres på. Det er bare noe man må akseptere, og gå videre derfra.

Tenk heller: "dette er kun min feil, og mitt problem.. Men nå er det på tide å gjøre noe med saken!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selskapet jeg skulle i har blitt avlyst pga sykdom. Det er sånt som skjer, og selv om jeg hadde sett fram til denne festen, så hjelper det ikke å sitte og være lei seg. Det gir bare dårlig stemning. Grøftefylla utgår, og det kan være like koselig i eget selskap med god underholdning til. Det kommer helt an på hva du selv gidder å gjøre med situasjonen. Gjør det du føler for og det du har lyst til og vær stolt av det! Drit i hva andre evt. mener om den saken (selv om det er lettere sagt enn gjort).

Godt nyttår til alle sammen!

Lenke til kommentar

Selskapet jeg skulle i har blitt avlyst pga sykdom. Det er sånt som skjer, og selv om jeg hadde sett fram til denne festen, så hjelper det ikke å sitte og være lei seg. Det gir bare dårlig stemning. Grøftefylla utgår, og det kan være like koselig i eget selskap med god underholdning til. Det kommer helt an på hva du selv gidder å gjøre med situasjonen. Gjør det du føler for og det du har lyst til og vær stolt av det! Drit i hva andre evt. mener om den saken (selv om det er lettere sagt enn gjort).

Godt nyttår til alle sammen!

Det er rekti' det :) Tenkte å finne frem en god film og kose meg her i kveld også :)

Godt nytt år! ^^

Lenke til kommentar

Jeg sitter også alene på nyttårsaften i år, men det er helt frivillig. Jeg er bedt i to selskaper, men jeg har takket nei til begge.

Jeg vet rett og slett ikke hva som har skjedd med meg. Jeg har blitt mer og mer glad i å være alene det siste året. Jeg synes det er deilig.

I år skal jeg lage meg mye forskjellig tapas, drikke øl og vin og se på TV. Jeg tror det blir skikkelig bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sitter også alene på nyttårsaften i år, men det er helt frivillig. Jeg er bedt i to selskaper, men jeg har takket nei til begge.

Jeg vet rett og slett ikke hva som har skjedd med meg. Jeg har blitt mer og mer glad i å være alene det siste året. Jeg synes det er deilig.

I år skal jeg lage meg mye forskjellig tapas, drikke øl og vin og se på TV. Jeg tror det blir skikkelig bra.

Godt å høre :)

Er selv i en periode hvor jeg trives best i mitt eget selskap. Gleder meg faktisk til å mekke meg god mat i kveld, øl og/eller vin, og se på noe hyggelig på tv :) Skål! :p

Lenke til kommentar

Sitter alene jeg også med litt fyrverkeri som skal skytes opp. Kunne blitt med foreldrene mine, men det gadd jeg ikke. Tenker jeg drar en tur innover til Oslo sentrum etter jeg har skutt opp fyrverkeriet for så å finne et åpent utested hvor jeg kan sitte i mitt eget selskap. Hehe. Har noen gode venner jeg kunne ha vært med hvis jeg ville, men ble nå ikke slik.

Lenke til kommentar

Sitter i stuen min på Vålerenga og har sett på fyrverkeri i flere timer allerede :p

William_S: det meste er vel åpent i natt? vurderte å ta meg turen ut etterhvert jeg også, men får se hvor opplagt jeg er utover natta :p

Hmm jeg tror det meste skal være åpent i Oslo ja. Hvis ikke hadde vel ikke Ruter giddet å kjøre nattbussene...

Lenke til kommentar

Sitter i stuen min på Vålerenga og har sett på fyrverkeri i flere timer allerede :p

William_S: det meste er vel åpent i natt? vurderte å ta meg turen ut etterhvert jeg også, men får se hvor opplagt jeg er utover natta :p

Hmm jeg tror det meste skal være åpent i Oslo ja. Hvis ikke hadde vel ikke Ruter giddet å kjøre nattbussene...

Hehe, sant... Skyt noen raketter denne veien, da xD

Lenke til kommentar

Hmm litt vanskelig om du sitter på Vålerenga. Bor nemlig på Kjelsås. :)

Dårlige raketter, eller? :p

Pfft. Hold kjeft du a. :p

Kunne sikkert fått Hamas til å fikse noen raketter, men de er litt langt unna der de sitter på Gazastripen. :p

Lenke til kommentar

Hmm litt vanskelig om du sitter på Vålerenga. Bor nemlig på Kjelsås. :)

Dårlige raketter, eller? :p

Pfft. Hold kjeft du a. :p

Kunne sikkert fått Hamas til å fikse noen raketter, men de er litt langt unna der de sitter på Gazastripen. :p

Haha... :p Du får komme bort hit og skyte de opp, da xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...