OleKristian95 Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Hei! Jeg heter Ole Kristian (Minecraft Navn: OleKristian95), er 16 år gammel og bor i Nord-Trøndelag. Jeg sitter ganske mye her på min datamaskin og gamer. På pc'en så gamer jeg San Andreas og Minecraft. Thats it. men så har jeg PlayStation 3 da Der gamer jeg for det meste Call of Duty Black Ops. Jeg har ganske lyst til å bygge på denne serveren fordi jeg har venner her som spiller på denne serveren. Kjolhaug94 er den mest aktive spilleren av mine venner tror jeg. For det meste så bygger vi to projekter sammen. Jeg kan bidra med å lage store flotte byggverk og hjelpe andre hvis det trengs. Jeg har aldrig blit banna før for noe som helst ulovelig på minecraft og vil aldrig gjøre noe ulovelig. Jeg har god administrasjon erfaring, jeg har vært admin på ganske mange servere men det er ikke på minecraft enda. Jeg har altid et godt humør og støtter gjerne alle om de trenger det eller ikke - OleKristian95 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Regner med det er Hardwork-serveren du ønsker tilgang på. Dette er dessverre feil sted å søke så tråden stenges. Se egen tråd for detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg