Gå til innhold

Om du var en rik mann/kvinne,hva valgte du da ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan man plukke noe av det man har lyst på. :dribble:

post-157018-0-68890000-1293658379_thumb.jpg

Fra Canon's utlåns lager under OL i Canada.

:ohmy: :ohmy: :ohmy:

Der inne skulle jeg gjæren vært en tur å plukka litt i hyllene. Det er jo så mange der at hadde ikke merka om jeg tok med meg noen hjem etter lånet :yes:

Lenke til kommentar

Skal jo fases ut snart, så før den styrter i havet må det vel være mulig å få leid noen måneder på Hubble.

Kronerulling, noen?

Håper NASA kjenner sin besøkstid og har halv pris i romjulen.. ;)

Hva slags filstørrelser snakker vi om her egentlig ?

Lenke til kommentar

Vi er vel stort sett rike alle her i dette navlelandet målt mot resten av verden. Statusmerker gir ingen bedre motivøyne eller utvikler fantasien. Leica (som noen nevner) er f.eks bare nok en død dings som tar de bildene fotografen evner som så mange andre fotograferende apparater. Og kjører man siste topp av en dressracer (merce) finnes det alltid neste høydare som f.eks rolls hvis man behøver mer oppmerksomhet rundt sitt selvblindende ego.

Men.. hadde jeg vasset enda mer i gull så ville det gitt noe å kjøpt f.eks 1000 laptoper med hvert sitt kompakt og delt ut til de som virkelig er fattige.

Tor

Lenke til kommentar

Jeg kunne vel tenkt meg en Bessa, tror jeg. Også en oppgradering til 5D mk2, trenger man noe særlig mer da? Også noen objektiver selvfølgelig. Ja, og en Leica M9. Og en X100 når den kommer. Også et stativ. Også noen objektiver til. Til slutt vil jeg bruke penga på et kurs. Et stort kurs. Et cruisekurs.

Lenke til kommentar

Slenger meg også på her;

Kurs

5Dmk2

kurs

24-70 f/2.8

kurs

EF 300 f/2.8

kurs

EF 100 F 2.8 macro

kurs

2-3 580 EXII til.

kurs

stativ i carbon med det beste hoden som finns?

og så kanskje et kurs til, i varmere strøk..

Men hvor rik må man være for å få noen til å lage et 50-250 f 1.2, og i et materialet som gjør den bærbar, og uten noen slags optiske svakheter.. litt sånn 85 1.2 skarp.. ;-)

Lenke til kommentar

Vi er vel stort sett rike alle her i dette navlelandet målt mot resten av verden. Statusmerker gir ingen bedre motivøyne eller utvikler fantasien. Leica (som noen nevner) er f.eks bare nok en død dings som tar de bildene fotografen evner som så mange andre fotograferende apparater. Og kjører man siste topp av en dressracer (merce) finnes det alltid neste høydare som f.eks rolls hvis man behøver mer oppmerksomhet rundt sitt selvblindende ego.

Men.. hadde jeg vasset enda mer i gull så ville det gitt noe å kjøpt f.eks 1000 laptoper med hvert sitt kompakt og delt ut til de som virkelig er fattige.

Tor

Det er nok riktig som du sier og jeg ser tråden har "tatt av" :-) , min tanke her var egentlig å holde det på et "fornuftig" nivå for mere å få rem realistiske ønsker.

Men det er vel litt min feil også siden jeg ikke presiserte det i første post .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...