Oter Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ene hardisken min ble borte etter at jeg restartet maskinen min i dag,finner den ikke i bios,eller i diskbehandling. hardisken er kun brukt i ca 2 uker,og er formatert. noen som har noen tips om hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sjekke kablene. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 jeg burde ha nevnt det,men det var det første jeg sjekket. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Min antakelse er at disken er gåen. Hardisker med feil viser seg ofte å ryke kort tid etter den er tatt i bruk. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 da er disken oppe og går igjen,var nok eneten dårlig s-ata kabel,eller ene s-ata utgangen på hk som har tatt kvelden Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Den var du heldig med Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 ...var nok [..] dårlig s-ata kabel... Var jo det jeg sa. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 ...var nok [..] dårlig s-ata kabel... Var jo det jeg sa. jeg sjekket om de satt skikkelig,har alldri opplevd at en kabel plutselig har tatt kvelden etter en restart,men tipper at det en s-ata utgang som har røket. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det kommer egentlig ganske mye an på kabelen. Jeg har vært borti endel tredjepartskabler som skal være ekstra fancy (farger, lyser i UV mv.) som tar kvelden helt uten noen god grunn. Jeg har ennå til gode å se en S-ATA-utgang ta kvelden, men det er selvsagt en mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå