morgan_kane Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hei, jeg lurer på om det er for seint å skaffe seg skaffe seg frikort for 2010? Prøvde å bestille men det virker som om det er fra året 2011 jeg bestilte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Årets lønn er vel utbetalt, så lite du kan gjøre med det nå uansett. 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Årets lønn er vel utbetalt, så lite du kan gjøre med det nå uansett. Si ikke det, dersom man har hatt en julejobb og de gjør en lønnsutbetaling i morgen, kan noen ha bruk for et frikort i dag. Men i et slikt tilfelle ville jeg nok henvendt meg i skranken på ligningskontoret for å få kortet rett i hånda og løpt direkte til arbeidsgiver med det. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Årets lønn er vel utbetalt, så lite du kan gjøre med det nå uansett. Si ikke det, dersom man har hatt en julejobb og de gjør en lønnsutbetaling i morgen, kan noen ha bruk for et frikort i dag. Men i et slikt tilfelle ville jeg nok henvendt meg i skranken på ligningskontoret for å få kortet rett i hånda og løpt direkte til arbeidsgiver med det. Øh, du får ikke frikort 'rett i hånda' på ligningskontoret lenger. (Eller, kunne ikke få det sist gang jeg var der - i 2009.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå