Hforce Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tenkte det var på tide å få kjøpt meg et nytt anlegg til pcen idag . Har lyst på en anlegg med litt "trøkk" . Skal bruke det til musikk og film for det meste så vil ha et som det er en god bass i sånn at det dunker litt i huset . Skulle til å bestille Logitech Z-5500 fra komplett istad men så plutselig er det ikke å finne noe sted på komplett's hjemmeside lenger :s Er dette bare midlertidig at anlegget forsvant fra Komplett eller er det bare å glemme Z-5500 til 2000,-kr prisen ? Har et budsjett på 2200 kroner nå , men kan eventuellt vente til 15 januar , da vil jeg ha et budsjett på 3900 kroner . Takker hjertelig for alle tips og inspill Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 De ble utsolgt ved 1530-tiden da de kjørte tilbud på Z-5500 til 1395,- Kjipt.. Lenke til kommentar
Hforce Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Så , ikke noe tips om hva jeg burde gjøre ? vente til de får flere på lager eller vurdere å finne noe helt annet ? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du kan bestille på pixmania. http://www.pixmania.com/no/no/59184/art/logitech/5-1-hoyttalere-z-5500.html?srcid=4037 Har lest mye ymse om Pixmania, men når det gjelder Logitech, er det egentlig bare å ringe Logitech hvis noe skulle være feil med høyttalerne Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvorfor ikke kjøpe en onkyo reciever til 2000, og et par tårn høytalere, evt dynavoice eller lignende til 1500 - 2000kr. Så har du mer "trøkk" og lydkvalitet en du noen gang kommer til å få ut av et pc anlegg, da kan du også bruke hdmi ut på skjermkortet ditt til lyd, eller optisk/coax fra hovedkortet, og ha 7.1/5.1 truehd/master dts fra film og/eller spill etterhvert som du kjøper mer høytalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå