laffen 123 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvilkn ruter er det best og bruke hos bluecom levrandøren . Vi blir to om det jeg og naboen (ledning ca 50 m). det blir 700 pakken deres. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvilkn ruter er det best og bruke hos bluecom levrandøren .Vi blir to om det jeg og naboen (ledning ca 50 m). det blir 700 pakken deres. Du trenger ingen router hvis linja dere har bare skal kjøre internett og ikke lokalnett. Hvis du vl ha en router kan du igrunn velge og vrake, har gode erfaringer med Billion, 3com, SMC pluss endel andre merker. Lenke til kommentar
DannYboY Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Du bør ikke velge Billion router.. det har jeg, den restarter internetten hele tida!!! :-? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Du bør ikke velge Billion router.. det har jeg, den restarter internetten hele tida!!! :-? Tja, de jeg har satt opp funker da. Har du nyeste firmware til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå