Gå til innhold

Nokia E7 - Noen andre enn meg som gleder seg til denne?

Anbefalte innlegg

Nokia E7 er vel snart ute. Tidlig i 2011 ifølge ryktene, for håpe det blir i januar. Er det noen andre enn meg som gleder seg til denne mobilen? Er den verdt å glede seg til? Og hvor vil prisen ligge?

For E7's spesifikasjoner ta en titt her;

http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-e7/spesifikasjoner

Og hvilken ville dere ha gått for e7 eller n9? Ingen av disse er vel salgtilgjengelig, men noen tanker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Siste halvoffisielle datoen som er gitt er uke 8, dvs slutten av februar for lansering i Norge.

Prisen vil bli høy på denne, mest sannsynlig blant de dyreste telefonene som tilbys på det norske markedet av "vanlige" telefoner og ikke spesialversjoner. GsmArena antyder en pris på ~500 EUR, med en ganske stabil valutakurs på 8 NOK/EUR og 25% mva i tillegg ender den estimerte prisen (mitt estimat) på 5000,-. Jeg vil ikke bli overrasket om vi ser priser på 5500,- for denne telefonen når den blir tilgjengelig her i landet. Merk at dette bare er spekulasjoner fra min side.

Valget mellom E7 og N9 for mitt vedkommende hadde blitt enkelt. Siden jeg har N8 nå og ikke er veldig fornøyd med OSet ville det blitt N9. MeeGo tror jeg så absolutt har livets rett i mobilverdenen, i tillegg ser N9 uforskammet bra ut på de bildene jeg har sett. Det gjør så absolutt E7 også, misforstå meg rett, men den ville ikke gitt meg nok nytt i forhold til min N8 (som er på verksted).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg står mellom E7 og N9, jeg hadde desire z før, men den ble stjålet og jeg sa at jeg skulle ha den igjen, men har startet å tvile litt pga tastaturet og hengslene var laget av veldig billig plast.

Så er det noen her som kan komme til for/mot argumenter på hvilken jeg burde velge. Pris er ikke så farlig pga jeg får igjen på forsikringen :D

btw; Vet at dette er litt off-topic

Lenke til kommentar

Jeg står mellom E7 og N9, jeg hadde desire z før, men den ble stjålet og jeg sa at jeg skulle ha den igjen, men har startet å tvile litt pga tastaturet og hengslene var laget av veldig billig plast.

Så er det noen her som kan komme til for/mot argumenter på hvilken jeg burde velge. Pris er ikke så farlig pga jeg får igjen på forsikringen :D

n9 kommer nok ikke ut før i 3-4Q i år. Vanskelig og si når. Den kommer antakeligvis til Norge. Nokia lanserer sjeldent telefoner uten at de kommer til Norge. Ellers kjører nokia n9 ett helt nytt OS (Meego) Dette er veldig spennende, men du kan ikke gå uten telefon ett halvt år eller? ;)

Tror nok det blir nokia e7 på meg også. Håper bare den blir shippet snart :)

Lenke til kommentar

n9 kommer nok ikke ut før i 3-4Q i år. Vanskelig og si når. Den kommer antakeligvis til Norge. Nokia lanserer sjeldent telefoner uten at de kommer til Norge. Ellers kjører nokia n9 ett helt nytt OS (Meego) Dette er veldig spennende, men du kan ikke gå uten telefon ett halvt år eller? ;)

Riktig det! har en crappy mobil nå, så får se hvor lenge jeg klarer meg med den, savner å høre på musikk når jeg farter rundt!

Lenke til kommentar

Riktig det! har en crappy mobil nå, så får se hvor lenge jeg klarer meg med den, savner å høre på musikk når jeg farter rundt!

Ser den. Selv sitter jeg med en nokia e52. (helt grei tlf, men ikke noe underholding/nettverks bombe). Gleder meg veldig til nokie e7 kommer nå.. Jeg har laget en tråd om denne telefonen her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1284246

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...