vbjornevik Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 God kveld godtfolk! I dag røk kontorstolen min, og tenkte å spandere meg en ny, skikkelig og ikke minst god nå som det har vært jul. Vet på en måte akkurat hvilken stol jeg skal ha, bare ikke hvordan den skal se ut. http://www.netbike.no/shopdisplayproducts.asp?id=141&cat=Stoler Har lyst på en sånn stol, men er skeptisk på å ha motorsykkelmerke på, for vet aldri når jeg kjøper noe nytt Vet noen om steder hvor de selger "nøytrale" sånne stoler? Armlener eller ikke? Hva mener dere? Armlene er i veien når jeg spiller gitar, men de er gull når jeg gamer. På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Armlene ftw. Bohus og Skeidar selger skikkelige stoler, og evt. jysk. De er ganske vanlige kontorstoler. Bør nesten prøve en før du kjøper, veldig mye forskjellig der ute. edit: det jeg tenkte på var vanlig kontorstol, ikke en slik du linket til uten logoen og fargene. Endret 28. desember 2010 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Fargene og logoen er jo det jeg ikke vil ha, men vil ha samme type stol. Ble frelst første gang jeg så og prøvde en, som forøvrig var på bylan.. Men mulig jeg bør finne meg en stol i en butikk med armlener, som jeg kan prøve ... Noen som vet om butikker de selger stoler av samme type som jeg har linket til? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mulig du kan prøve Ikea eller Jysk? Men jeg anbefaler heller denne... 3 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Kontorstol sin profil ?? Så netthandelen hadde, men begynner å bli litt skeptisk på om jeg kommer til å savne armlener... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Dette er vel ikke typen du leter etter. Men den er KNALLGOD! Beste kontorstolen jeg har hatt, er nå på min Mark nummer to Mark kontorstol Endret 1. januar 2011 av Erik 850 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Hmm, den så ikke gale ut den! Tar kanskje turen nedom Jysk en av dagene for å prøvesitte den Takk for forslag! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kjøpte en slik Mark stol fra Jysk i høst og må si at kvaliteten er veldig dårlig! Knirker noe jævlig og det en armlene er det litt dårlig feste på virker det som, da de går an å bevege det ganske mye til siden Men ellers så er den god å sitte i bortsett fra dette... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Hmm.. Har faktisk ikke kommet noe lengre når det gjelder kontorstol, selv om jeg absolutt burde være snill med ryggen min! Er så mye skole og greier og greier at det blir liksom aldri tid. Får vell kjøre rundt å prøvesitte noen stoler i vinterferien, så bare fortsett å kom med tips! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Kan hende jeg har vært uheldig med min stol, så du kan jo stikke innom jysk og prøve den der Tenkte jeg selv skulle ned å teste utstillingmodellen og se hvordan den er i forhold til den jeg har.. og skal prøve å smøre litt på den for å se om det hjelper mot den irriterende knirke lyden når jeg vipper frem og tilbake.. Endret 15. februar 2011 av kaasa92 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg vil anbefale deg å undersøke om det er et sted i nærheten som selger brukte kontormøbler. Disse utsalgene vil selge ordentlige stoler ment for bedrifter, og disse varer mye lenger og er mye bedre enn det meste du finner på møbelbutikker. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Vet om noen som selger alt mulig fra bedrifter som er gått konk, men usikker på hva de har av kontormøbler. Men skal sjekke det ut! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du kan sikkert også stjele fra dumpeplasser også, er mange som kaster vekk fullt fungerende ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå