Gå til innhold

Kjøp av kontorstol

vbjornevik

Anbefalte innlegg

God kveld godtfolk! :D

I dag røk kontorstolen min, og tenkte å spandere meg en ny, skikkelig og ikke minst god nå som det har vært jul.

Vet på en måte akkurat hvilken stol jeg skal ha, bare ikke hvordan den skal se ut.

http://www.netbike.no/shopdisplayproducts.asp?id=141&cat=Stoler

Har lyst på en sånn stol, men er skeptisk på å ha motorsykkelmerke på, for vet aldri når jeg kjøper noe nytt :p

Vet noen om steder hvor de selger "nøytrale" sånne stoler?

Armlener eller ikke? Hva mener dere?

Armlene er i veien når jeg spiller gitar, men de er gull når jeg gamer.

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Armlene ftw. Bohus og Skeidar selger skikkelige stoler, og evt. jysk. De er ganske vanlige kontorstoler. Bør nesten prøve en før du kjøper, veldig mye forskjellig der ute.

edit: det jeg tenkte på var vanlig kontorstol, ikke en slik du linket til uten logoen og fargene.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Fargene og logoen er jo det jeg ikke vil ha, men vil ha samme type stol. Ble frelst første gang jeg så og prøvde en, som forøvrig var på bylan..

Men mulig jeg bør finne meg en stol i en butikk med armlener, som jeg kan prøve ...

Noen som vet om butikker de selger stoler av samme type som jeg har linket til?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte en slik Mark stol fra Jysk i høst og må si at kvaliteten er veldig dårlig! Knirker noe jævlig og det en armlene er det litt dårlig feste på virker det som, da de går an å bevege det ganske mye til siden :hrm: Men ellers så er den god å sitte i bortsett fra dette...

Lenke til kommentar

Hmm.. Har faktisk ikke kommet noe lengre når det gjelder kontorstol, selv om jeg absolutt burde være snill med ryggen min!

Er så mye skole og greier og greier at det blir liksom aldri tid. Får vell kjøre rundt å prøvesitte noen stoler i vinterferien, så bare fortsett å kom med tips! :D

Lenke til kommentar

Kan hende jeg har vært uheldig med min stol, så du kan jo stikke innom jysk og prøve den der ;)

Tenkte jeg selv skulle ned å teste utstillingmodellen og se hvordan den er i forhold til den jeg har.. og skal prøve å smøre litt på den for å se om det hjelper mot den irriterende knirke lyden når jeg vipper frem og tilbake..

Endret av kaasa92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...