vikingkylling Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg sjekket Platekompaniet, og de sa den 19de. Men jeg håper den linken der er rett. Uansett har jeg forhåndsbestilt et MMO for første gang, så det kommer når det kommer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 vi er to jenter som har et slags "problem" vi er ute etter et online spill til ps3. ingen av oss har spesiell kunnskap innenfor dette,derfor spør vi dere. det vi er ute etter er et spill der vi kan møtes virtuelt. hvis dere skjønner hva vi mener , vi vil rett og slett møtes i spillverden. snakke med hverandre(ved hjelp av headset) håper noen kan hjelpe oss å finne et spill som har disse " kravene " OG det kan ikke være aldersgrense over 16+ Hvorfor vil dere møtes virtuelt og prate når det finnes bedre alternativer? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Som for eksempel? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva om man bor flere mil unna hverandree? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå