Gå til innhold

ute etter er et spill der vi kan møtes virtuelt. Hjelp?

Anbefalte innlegg

vi er to jenter som har et slags "problem"

vi er ute etter et online spill til ps3.

ingen av oss har spesiell kunnskap innenfor dette,derfor spør vi dere.

det vi er ute etter er et spill der vi kan møtes virtuelt.

hvis dere skjønner hva vi mener , vi vil rett og slett møtes i spillverden.

snakke med hverandre(ved hjelp av headset)

håper noen kan hjelpe oss å finne et spill som har disse " kravene " ;)

OG det kan ikke være aldersgrense over 16+

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til PC? Prøv Lord of the Rings Online på Laurelin-serveren. Det er gratis å laste ned og spille, og selv om det (selvsagt) er mye slossing og sånt involvert er det mye annet også. :)

Til PS3 er det verre. Har dere mulighet for å spille på samme konsoll? Det er en del co-op spill til PS3, om jeg ikke tar feil. Aner ikke om de kan spilles over nettet eller ikke.

Edit: Btw Laurelin er en rollespillserver. De fleste jeg møtte der er hyggelige folk, og veldig mange fokuserer på rollespilling. Det er en stund siden jeg spilte, men jeg brukte mange timer i diverse vertshus rundt omkring. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg spilte Lord of the Rings Online i over to år og kom meg helt fra The Shire til Mirkwood (den andre expansionen). Personlig syntes jeg mye ble ødelagt da de introduserte Moria i den første expansionen, og jeg husker ikke en gjeng alver ridende på geiter i The Shire i bøkene. :p Men det er som sagt gratis å spille, så det skader ikke prøve det. (du må nok betale for en del ting, men så vidt jeg vet er det mest for høye levels.) Husk også at det har vært ute i flere år, så det kan ta en stund å laste ned og patche.

Når det kommer til Final Fantasy XIV er det i utgangspunktet ikke noe "feil" med det, og spiller man med venner kan man ha en del moro der. Men da spillet kom (til PC; det har ikke kommet til PS3 ennå) var det fullt av feil, og mange ting var svært mislykkede. For eksempel kan man lage en liten butikk for å selge ting til andre spillere der. Det høres bra ut i utgangspunktet, men på grunn av et elendig designvalg var det ikke mulig å søke gjennom flere slike butikker om gangen. Tenk deg da at du må lete gjennom tyve, tredve slike butikker hver eneste gang du vil kjøpe noe i stedet for å søke etter det automatisk, og du ser problemet. Selv om jeg har rimelig bra PC måtte jeg stille ned ganske mye på grafikken for å få det spillbart, og selv da måtte jeg spille med gamepad fordi kontrollene med mus og tastatur var så dårlig. Det gikk så langt at en del spillere fikk et annet spill helt gratis som unnskyldning. :p Men når det er sagt jobbes det med en stor oppdatering som skal ordne mye av det som var feil. Men det verste for min del er at man må ha konto hos Clickandbuy for å betale for å spille, og det tok to måneder fra jeg registrerte en konto der til de aktiverte den. Nå sier jeg jo ikke at dette skjer med alle, men det er kjipt om det skjer med dere. ;)

Lenke til kommentar

Call of duty: modern warfare

Men dere burde ''smiske'' til dere black ops å spille zombies og spiller ''vanelig'' multiplayer online, zombies handler jo utrolig mye om samarbeid f.ks.

Vet om mange jenter som spiller black ops på ps3 selv :p

De jentene jeg vet om spiller kun black ops, men hvordan sjanger liker du/dere best da?

Og til pc:

Starcraft 2

Trenger ikke å si mer, rasende bra! (strategispill)

Endret av jaricho
Lenke til kommentar

vi har vel så og si prøvd all form for smisking. Vi begge har mødre som er ganske strenge på aldersgrenser. :hrm:

vi liker strategi-, skyte- og eventyr-spill.

drømmen vår er vel å finne et spill som er en miks av de tre sjangerne.

eller et spill helt likt cod meeeen under 18, hvis det finnes :roll:

Lenke til kommentar

Til PC? Prøv Lord of the Rings Online på Laurelin-serveren. Det er gratis å laste ned og spille, og selv om det (selvsagt) er mye slossing og sånt involvert er det mye annet også. :)

Til PS3 er det verre. Har dere mulighet for å spille på samme konsoll? Det er en del co-op spill til PS3, om jeg ikke tar feil. Aner ikke om de kan spilles over nettet eller ikke.

Edit: Btw Laurelin er en rollespillserver. De fleste jeg møtte der er hyggelige folk, og veldig mange fokuserer på rollespilling. Det er en stund siden jeg spilte, men jeg brukte mange timer i diverse vertshus rundt omkring. :)

Jeg er på den serveren, hva heter du? :)

Lenke til kommentar

Som jeg sa er det en stund siden jeg spilte, og jeg nok har ikke tenkt å starte opp igjen. Godt over to år er lenge nok, og DC Universe Online kommer jo om noen uker. ;)

Lenke til kommentar

Som jeg sa er det en stund siden jeg spilte, og jeg nok har ikke tenkt å starte opp igjen. Godt over to år er lenge nok, og DC Universe Online kommer jo om noen uker. ;)

Er ikke D&D Online også gratis nå? Jeg spilte det den gratis måneden, og det var jo greit nok. Men likte ikke Eberron-settingen.

Men som du sier... DC Universe Online kommer snart. Oi! Sjekket akkurat og ser at kommer det allerede i Januar! Dette er bra. Har faktisk forhåndsbestilt en stund tilbake for å få tilgang til betaen når jeg tenker meg om. Ikke at jeg fikk beta-tilgang, men men...

Lenke til kommentar

Ja, D&DO er gratis. Som du kankje vet er både D&DO og LotRO fra Turbine. Folk begynte å svikte D&DO, så Turbine prøvde å gjøre det om til et Free 2 Play og heller ha litt mikrotransaksjoner. Dette viste seg å være en stor suksess, og folk strømmet til. En direkte konsekvens av dette er at LotRO også ble F2P og fikk mikrotransaksjoner for de som vil ha sånt. Men ta det med ro, de har også en vanlig abonnentsordning, så abonnerte du fra før vil du ikke merke noen forskjell annet enn folk som ikke forstår hvorfor de ikke kan gå inn i Moria uten å betale og så videre. :p (jeg har ikke spilt på lenge, så ta det der med en klype salt. Men etter to år vet jeg litt av hvert om fansen og hvor katastrofalt det er at dwarf blir nerfa i PvP og hvor vanskelig Watcher blir å raide om du gjøre 1 mindre DPS.) :p

Etter planen slippes DC IUniverse Online den 19de, altså om tre små uker. :D Jeg bare håper det blir morsomt over tid. City of X var greie nok, men alt vi gjorde var å sloss mot mennesker og slangefolk (i City of Villains). Jeg gikk svært fort lei begge to. Vi trenger mer variasjon. Flere typer fiender er en ting, men vi trenger mer å gjøre også. Champions Online var en katastrofe. DC Universe Online trenger store områder alá City of X, men også crafting og sånt. Det er lett å si "Superhelter/skurker syr ikke klær eller baker kaker", men hvor får Batman, Green Arrow og Joker utstyret sitt fra? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...