Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye lykter til Audi A4 B5 (1999). Hva må gjøres iht. godkjenning og tilpassing?

EspenFe

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ikke lenge til jeg skal kjøpe bil og valget har falt på en Audi A4 1999 (B5-modell)

Har også sett på litt lykter, for å få bilen mer fresh og se litt bedre ut.

Har valgt meg ut ett par forran og ett par bak, og lurte på hva annet er det jeg trenger, eller er det bare plug-and-play?

Husk at jeg er veldig grønn på dette (spesielt det med xenon) og har blitt fornøyd om noen kan hjelpe meg her.

Lyktene er disse og disse.

Setter stor pris på hjelp.

MVH Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Ser at det følger med H1-pærer, er det xenon eller er det fake xenon? Og kan jeg montere på f.eks H7-pærer? Og hva er forskjellen på H1 og H7, bare styrken?

I og med at du synes de ser jævlig ut, tror du at de er like lyktene som er på nyere audier?

Lenke til kommentar

Det er verken Xenon eller fake xenon, det er vanlige pærer, Halogen.

Skal du ha xenon må du kjøpe et xenonkit og montere dette. Nå skal det sies at det er lite sannsynlig at disse lyktene er godkjent for xenon. I tillegg må du også montere lyktespylere og automatisk høydejustering. Dette er altså nødvendig for å få det godkjent.

Forskjellen på H7 og H1 sokkelen. Vet ikke om det er forskjellig lysstyrke på pærene. Du kan iallefall ikke montere H7 pærer i lykter ment for H1. Da må du på en eller annen måte modifisere sokkelen.

Jeg tror så absolutt ikke at de lyktene du linket til er lik lyktene som finnes på nyere Audier. De du har linket til stinker aftermarket lang vei.

Disse lyktene ser mye bedre ut:

270319_200x150.jpg

Endret av ChristR
Lenke til kommentar

Tenker mest på å få LED, synes det ser ganske stilig ut. Men vet ikke hvordan kvaliteten er på de, får vel høre litt rundt

EDIT:

Synes dere at Angel eyes er mye "kulere"/"freshere" en slike lykter som jeg linket til?

EDIT2:

Btw, takk for at dere snakket fornuft i meg. Ser at de lyktene ikke var fine i heletatt, så blir vel Angels eyes som blir facelift. Noen som har peiling på billige sider?

Endret av EspenFe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...