Vegabond Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hei! Jeg må fornye lisensen min på bitdefender i dag, men har gratis Norman i gjennom dnbnor sin nettbank. Burde jeg heller bruke dette?, eller bør jeg betale for bitdefender. Mvh Robert. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 BitDefender gjør det bedre i test enn Norman, så hvis valget står melom BitDefender og Norman, velg BitDefender. Det kan også hende at internettleverandøren din har inkludert en sikkerhetspakke i abonnementet ditt. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 BitDefender gjør det bedre i test enn Norman, så hvis valget står melom BitDefender og Norman, velg BitDefender. Det kan også hende at internettleverandøren din har inkludert en sikkerhetspakke i abonnementet ditt. Jeg betaler for bidefender, men ikke for norman, så hvis det er et OK program, så installerer jeg heller det for og spare noen gryn Mvh Robert. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Personlig vil jeg anbefale Panda Cloud Antivirussom er gratis. Se fra 1:26 og utover spesiellt, men HELE videoen er ekstremt lærerik! __ Endret 29. desember 2010 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Norman er noe dritt. Det setter automatisk "misstenkelige" filer i karantene. Men 95% av pleier og være legit. På den måten kan Norman gi deg mye frustrasjon. Forresten ett pluss med Norman er at du ikke trenger og gå i sikkerhetsmodus for og fjerne Norman. Dette sier jeg utifra erfaring med Norman på skolelaptop og Ene maskinen hjemme. Men nå bruker jeg avast på begge maskiner. William Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå