Archangel Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har et GF4 4200 Ti Gainward 128mb skjermkort som begynner aa bugge , det hendte igaar mens jeg spilte Raven Shield at jeg kan vaere inne i spillet kanjske i 1 min og saa restarter pc`en seg . Trodde foerst det var noe med Raven Shield men naa spilte jeg Flashpoint og da skjedde det samme . Jeg kan surfe paa nettet saa det er ikke noe problem . Jeg lastet ogsaa ned de nyeste driverne igaar ifra mai fra Nvidia siden . Noen saa vet hva det kan vaere ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Bare send inn kortet der du kjøpte det. De aller aller fleste Gainward GF4 Ti 4200 kort er det feil på. Dette gir økt varme utvikling som viften ikke klarer å ta unna og da blir det grafikk feil. Søk litt på forumet så finner du ørten tråder rundt om dette temaet. Hadde ett slikt kort selv, fikk nytt fra en annen levrandør med ett lite mellomlegg da Lenke til kommentar
The0ne Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Restarter pcen seg så kan det komme av at du har klokka skjermkort eller CPU for mye. Om du har det så prøv å skru ned. Funker det ikke da så klag på kortet. Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Prøv å skru av reboot automatisk....Da får du opp en blåskjerm med feil-info som kan hjelpe deg med å finne ut hva som er galt. SystemProperties->Advanced->Startup and Recovery->ta vekk haken på automatisk reboot. Gennialt Egon Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Trur ennu at kortet er klikka.. Med mitt kort av samme type så låste maskinen seg for så å spontanrestarte. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Skal teste kortet i en annen maskin og dersom det er det samme saa sender jeg det tilbake . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå