Svantefar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 God jul godtfolk Jeg skal kjøpe meg en portabel laptop på nyåret og har pekt meg ut to modeller som tilfredstiller både priskrav og ytelse jeg har behov for. Både U35JC og Samsungen har etter det jeg har forstått fått gode reviews og prisen har sunket endel nå over jul. Jeg har testa samsungen på Lefdal og den så veldig fin ut (estetisk) men det er ingen butikker som har ASUSen på utstilling selv om det er den jeg heller mot. ATM heller det mot ASUSen da den virker som et bedre kjøp mht batteritid. Det er ikke noe stort poeng for meg å vente på nye modeller da pris er viktig og den må kjøpes i tidlig januar. Noen som har noen erfaring og anbefaling angående disse maskinene? Det jeg trenger; -Pris max 6000, så nærme 5000 som mulig -13,3" - 14" skjerm -God batteritid -Vekt (Helst under 2kg pga reising med skole) -Byggekvalitet, dette er et punkt jeg ikke har peiling på men ønsker at laptoppen skal holde en stund Bruk; -Spotify, surfing, skolebruk, HD avspilling, må funke greit på multitasking -Må kunne kjøre Starcraft 2 og LFD 2 på low (kosegaming med andre ord) -Det hadde forøvrig også vært flott om den kunne takle Diablo 3 når det kommer en gang men pris verdsettes over gaming-ytelse da jeg ikke har lyst å gå i fella over å velge en for dyr pc jeg egentlig ikke trenger. Men blizzard pleier å være sympatiske på low-settings. Så det jeg egentlig lurer på er om noen har noen erfaringer med disse modellene når det gjelder batteritid og multitasking, fungerer de bra? Noen som har noe erfaring med disse på spill? Fullstendig klar over at dette ikke er gaming pc'r men portabilitet er hovedpoenget, SC2 på lowsettings er for kos, og mulighet for diablo3 er strengt talt ikke nødvendig men bonus. Tips? Er jeg på villspor? Andre modeller som det er dumt å overse? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå