Gå til innhold

Program ala Spotify som tillater nedlasting av sang

phpnuke

Anbefalte innlegg

Hei, håper dette er rett forum. Men jeg er på utkikk etter et program som Spotify, bare at man kan laste ned sangen. Vet at det finnes mange programmer, men jeg vil ha et program som har ikke bare utenlandske men også norske gamle musikk. Altså et program med all slags musikk.

Antar ikke at det finnes programmer som tillater nedlasting gratis. Men kanskje et program som man kan kjøpe hele cd osv. Ønsker å brenne på cd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, brukte iTunes før, men de hadde ikke all den musikken jeg var på jakt etter. :| Tenker ikke da på gammel musikk fra 50 - 60 talet, men musikk fra 80 talet og utover. Norsk gammel hipp musikk :p

Finnes selvfølgelig cd på musikkbutikker, men vesentlig dyrere enn det det koster for meg å kjøpe for under hundrelappen og laste ned :p

Hvorfor må du ha program til det, kan ikke du bare kjøpe det over på nettbutikker som platekompaniet eller musikkonline?

Nja, men da er det mer som å få det i posten? Hvis det lar seg gjøre å kjøpe på nettbutikker at man får musikken med engang så funker det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...