Gå til innhold

[SE xperia x10 mini pro] program for å sende og motta via bluetooth?

romma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Vennligst legg merke til følgende punkter:

1. Dialekt skal ikke brukes på forumet. Skriv bokmål eller nynorsk, eventuelt engelsk.
  2. Du må nesten fortelle oss hvilken mobiltelefon du har.
  3. Dog, i de fleste tilfeller er dette mulig "out of the box". Utfør punktet over så får du hjelp.
  4. Neste gang du oppretter en tråd velger du riktig forum.

;)

Lenke til kommentar

mener det er bluetooth på xperia mini? (som fleste andre mobiler idag)

og hvis du da har en pc med bluetooth, eller hvis du skal sende til en annen mobil med bluetooth står du fritt fram ;)

Op, jeg låner tråden din litt jeg! Hvis man har en mobil med bluetooth støtte og kobler en slik eller en slik til, kan man da fritt overføre filer fra mobilen til pcen? :)

Lenke til kommentar

funker ikke å sende eller mota, jeg har prøvd det :( det er bluetooth på xperia mini :D men får ikke sendt noe eller motat :( jeg har bluetooth på pcen og det funker ikke å sende eller mota, og funker ikke fra telefon til telefon heller -.-' men er det ett program jeg kan laste ned eller no for å kunne sende / mota via bluetooth ? (A)

Lenke til kommentar

Nei du trenger ikke noe program for å overføre filer via BT på en mini pro. Testet med min samboers mini pro for noen dager siden. Lurer litt på om problemet ditt kan være forskjellige BT-versjoner. Eller at du gjør noe feil. Har du noen problemer med å parre telefonen din med de andre BT-enhetene du har prøvd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...