abene Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gamle Facebook-applikasjoner kan være en sikkerhetsrisiko. Les mer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tittelen er feilledende. Trudde det handla om generelt utdaterte apps, men nei. Det står heller ikke noe om hvilket system det er snakk om. Skjerpings! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Tittelen er feilledende. Trudde det handla om generelt utdaterte apps, men nei. Det står heller ikke noe om hvilket system det er snakk om. Skjerpings! Les mer Jeg tror du ikke forstod artikkelen overhodet. Endret 28. desember 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tittelen er feilledende. Trudde det handla om generelt utdaterte apps, men nei. Det står heller ikke noe om hvilket system det er snakk om. Skjerpings! Les mer Jeg tror du ikke forstod artikkelen overhodet. Jeg forsto at man bør oppdatere/fjerne gammel software. Men det at en artikkel som omtrent kun handler om facebook og et ikke spesifisert system har tittelen "Rydd i utdatert apps" er feilledene. Men siden jeg ikke forsto, kan du forklare? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg trodde det handlet om Mac OSX. Helt siden Mac OSX ble lansert høsten 2000 har filendingen for program i OSX vært .app. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg tror dere bør legge fra dere all spriten i jula sånn som dere svimer rundt Jeg for min del har rådet folk til å drite i applikasjoner i heletatt men sauflokken er ikke så enkel å gjete.. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hvordan vet man at en slik APPs er for gammel ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå