Sippe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hei hei! Etter mye fram og tilbake har jeg kommet fram til at jeg må få meg en smarttelefon. Men problemet er at det finnes så mange å velge mellom! Derfor trenger jeg litt hjelp med å se på alternativene Bruker egentlig ikke mobilen så mye men trenger spotify på mobilen så derfor tenkte jeg å gå i innkjøp av en ny mobil. Kravene er: Må kunne bruke spotify Bra lyd pris burde ikke gå over 3500kr første år (Faste kostnader). Bra kamera er er pluss Multitouch er pluss. Har sett på Xperia x10, HTC desire, HTC legend og Iphone 3g og alle ser spennendes ut men bare kom med flere forslag Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 iphone=minst plunder HTC Desire=minst plunder av android telefonene, mer muligheter enn iphone Xperia=fiasko Legend=er ikke vits å se på når du kan få desire jeg har desire HD og er dritfornøyd, dog krevde det flashing av kernel og ROM før ytelsen var på plass. gingerbread kommer til å gjøre Android bedre rustet i kampen mot iOS, men jeg har inntrykk av at iOS er et mer modent mobilos pr dags dato Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 vent litt, så kommer det mye digg om 1-3 måneder.. lg, samsung, etc. kommer til å pushe dualcore telefoner i tiden fremover. Søk etter lg 2x, samsung galaxy s2, m.fl., Det kommer også en LG med 3d, m.m. SE har også pushet ny telefon, ARC, denne har singelkjerne, men har bravia engine og jeg tipper det er den beste kameratelefonen. SIngelkjerne er dog en dealkiller for meg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei hei! Etter mye fram og tilbake har jeg kommet fram til at jeg må få meg en smarttelefon. Men problemet er at det finnes så mange å velge mellom! Derfor trenger jeg litt hjelp med å se på alternativene Bruker egentlig ikke mobilen så mye men trenger spotify på mobilen så derfor tenkte jeg å gå i innkjøp av en ny mobil. Kravene er: Må kunne bruke spotify Bra lyd pris burde ikke gå over 3500kr første år (Faste kostnader). Bra kamera er er pluss Multitouch er pluss. Har sett på Xperia x10, HTC desire, HTC legend og Iphone 3g og alle ser spennendes ut men bare kom med flere forslag Ta en titt på Nokia N8. Mye spennende som skjer på den fronten for tiden. Og dekker alle behovene du har nevnt. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 jeg har desire HD og er dritfornøyd, dog krevde det flashing av kernel og ROM før ytelsen var på plass. gingerbread kommer til å gjøre Android bedre rustet i kampen mot iOS, men jeg har inntrykk av at iOS er et mer modent mobilos pr dags dato Er det veldig mye jobb å flashe? Vurderer en slik en selv, serru... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ville valgt en mobil med dualcore prosessor. LG har lansert en allerede, mens andre produsenter kommer snart med alternativer. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva med en LG Optimus 2x? Ta en titt på denne: 2x1GHZ prosessor Nvidia gpu HDMI ut (full 1080p) 8MP kamera, filmer i full 1080P osv... Koster 4096,- uten noe binding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå