Morfeo Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hei, jeg har en rimelig gammel PC etterhvert, med følgende specs MSI K8N NEO FSR Mainboard S754 AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz BOXED AX300492 Nvidia Geforce 7600GS 1GB Ram Har fått tilbud om å overta en pc av en kamerat som har følgende specs MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2 XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3 Usikker på om det fulgte med ram Er det noen vits? Og hvor mye vil en slik oppgradering være verdt i penger ca? På forhånd takk! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tja, vits eller ei. det blir å oppgradere fra noe som er veldig utdatert til noe som er litt mindre utdatert. så med mindre du ikke har store krav til mer ytelse, så kan det være vits. Men sannsynligvis for så lite penger at han du skal kjøpe av ikke gidder? - for bare de delene ville jeg sagt en 1000kr, max! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Ok, jeg har fått tilbud om å få det til 500 kroner. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg ny stasjonær pc ihvertfall nærmeste året, så sånn sett kan det kanskje være verdt det. På min gamle PC klarer jeg å spille Civ 4, Europa Universalis, Half-Life 2, Cod 4 på laveste osv, så vil tro at jeg kanskje vil klare Starcraft 2 på denne? Hva med ting som Mass Effect, Fallout 3 og Civ 5? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du vil klare å spille det, spørsmålet er vel heller hvor bra ytelse du vil spille de med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå