Limbeck Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 JAAAAA!!! <3<3<3<3<3<<3 Lag med sjel > lag uten sjel Oh, give me a break. Du ville jo ha den Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Arshavin har vært rævva, men har likevel både mål og assist. Typisk Shava. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Du ville jo ha den Nei. Så en klubb uten masse briter er en klubb uten sjel? Idiot, Manchester-forumet er den veien. --> Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ønsker meg Arsenal i gullkampen og Wigan ned, så her bør dere få til seier. Hadde vært sykt kjipt om Wigan hadde tjent på deres B-lag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Si meg en ting: Hvem andre hadde gjort det Arshavin gjorde? Han er lat ja, men han scorer der ingen andre gjør det. Det er også grunnen til at det står 1-1, og ikke 1-0. Han har ekstreme ferdigheter når det stemmer. Sier ingenting imot det. Det jeg sier er at han ødelegger, regelrett ødelegger angrepsfasen med slurvete pasninger og ellers lat holdning. Man ser at han opptil flere ganger gjør avgjørende pasninger og mål, som nå. Uansett mener jeg at det ofte er bedre med en som kan hjelpe laget i større grad fremover med stabilitet. Chelsea kampen var en av de første kampene han ikke startet. Jeg mener virkelig laget så mye bedre ut med en mye bedre stabilitet og effektivitet i angrepsleddet. Vi hadde mye bedre pasningsspill og det defensive var mye bedre. Det jeg mener er at Arshavin kan gjøre mange bra innvolveringer, men han slurver kanskje bort endel der andre kunne lagt mål og målgivende pasninger. Dog meget fornøyd med at vi har kommet tilbake. Synes uansett det er utrolig risikabelt med det Wenger har gjort nå. Alle poeng er like viktige, uavhengig om det er fra Wigan eller Chelsea. Tar vi 3 poeng er jeg uansett imponert over hva Wenger får til. I tillegg til at vi har spart de beste spillerne til Birminghamkampen. Endret 29. desember 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Haha, for en gjeng med slappe pølser vi har på laget! Utrolig at vi like vel klarer å snu dette allerede i 1. omgang, men uheldigvis er ikke kampen ferdig enda. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 har spillet tatt seg opp? Prøver febrilsk å finne en stream (er i Egypt) som funker på dette trege nettet, ca 50kbs. noen råd? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tja kan ikke si at spillet har tatt seg helt opp. Håper virkelig på en bedre 2.omgang Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Best mulig tropp > Masse middelmådige Briter Lag med sjel > lag uten sjel Si meg, når ble sjel et britisk fenonmen? Er ganske sikker på at greekerne var først ute med begrepet i den vestlige verden. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Best mulig tropp > Masse middelmådige Briter Lag med sjel > lag uten sjel Si meg, når ble sjel et britisk fenonmen? Er ganske sikker på at greekerne var først ute med begrepet i den vestlige verden. Don't feed it Endret 29. desember 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ler av dere alle 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ler av dere alle Ja har du noen synspunkter om kampen da, Limbeck? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ler av dere alle Jeg ler av deg der du tydeligvis sitter innelåst i din egen lille boble. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ler av dere alle Ja har du noen synspunkter om kampen da, Limbeck? Jepp. Wigan har flere briter enn dere Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Fuck Limbeck. Gi faen i den tullingen. Oppdater meg om kampen! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Arshavin klarer ikke en 100% sjanse, men et mål han scorer på en av hundre forsøk. Endret 29. desember 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Håper ikke gutta havner for langt bakpå nå. Kan fort gå galt da. edit: rødt kort. DIGG Endret 29. desember 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Fortjent rødt kort. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvordan er stemningen nå? Kom igjen a gutter, litt detaljer her! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hva holder Eboue på med på den ene sjansen Wigan kunne scort i 2 omgang? Og seriøst. Arshavin er ikke god defensivt. Få inn Nasri nå på slutten. Vi må ikke rote bort dette! Fy faan. Jeg FAEN viste DET!!!! Helvete Wenger. Bytte?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå