Ziboy Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hei! ¨ Jeg trenger hjelp med min Ipod Touch: Jeg får ikke min ipod touch til og starte opp jeg kommer bare til et bilde av en USB kabel og et bilde av Itunes logoen. Hvordan synkroniserer jeg Ipoden med datamaskinen? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Du laster ned itunes: http://www.apple.com/itunes/download/ Velg den versjonen som passer til din datamaskin. Når det er gjort åpner du programmet, deretter plugger du inn ipodden og synkroniseringen starter automatisk. Lenke til kommentar
Ziboy Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Nei synkroniseringen starter ikke automatisk hos meg! Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så du har itunes åpen, ipodden er på og viser koble til itunes bildet? Da kobler du den til datamaskinen, og ingenting skjer? Er du sikker på at alt er plugget skikkelig? At usb kontakten du prøver fungerer? Prøv flere usb kontakter. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Tar de forskjellige app'ene mye plass osv ? Er det dumt å kjøpe Ipod Touch med kun 8 gb lagringsplass? Kan man oppgradere lagringsplassen ? EDIT: Fant det ut Endret 30. desember 2010 av usedtobesane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå