Gå til innhold

Elkjøp PC til 5995,-


Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe meg ny pc ,jeg er ingen gamer men driver litt med fotoredigering og litt video.Ser at elkjøp selger en HP med intel core i5 6Gb minne,1 TB hard disc ,nvida GeForce GT 320 grafic kort (PAP 6669sc) er vist betegnelsen.

Siden jeg har 0-peil på data henvender jeg meg hit for råd og vink som mottas med stor takk.

Gode alternativer ønskes også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke noe dårlig valg for den prisen, ihvertfall ikke til ditt bruk. Ville dog forsikre meg om at det er 64-bits versjonen av Windows 7 som følger med, men jeg ser at HP ikke leverer annet.

 

Alternaltivet vil være å gå opp i pris og finne seg en maskin med i7 prosessor, eller sette sammen en maskin selv, men jeg tror ikke du vil trenge det. Med mindre du driver med enorme video-prosjekter.

Lenke til kommentar

Full spesifikasjon fra produsent er her:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02546431&tmp_track_link=ot_faqs/top_issues/en_no/c02546431/loc:2&lc=en&dlc=no&cc=no&product=4348520

 

Litt "rar" minne konfigurasjon. 3.stk 2GB hvilket vil si at den ikke kjører minnet i Dual-Channel modus da det krever 2 eller 4 DIMMs populert.

 

Mye PC for pengene - absolutt .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...