Startech Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ser etter en TV (på Elkjøp!) som innfrir til følgende krav: Størrelse: 46" - 50", sitter 2-3 meter fra TV'en. Prisklasse: Mellom 7.000 og 10.000. Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? Full HD Minimalt med flimmer (høy oppdateringsfrekvens) Høy oppløsning (1920x1xxx +) Fokus på glitrende bildekvalitet Innebygd høyttalerkvalitet er ikke av interesse, det går for det samme "Internett" funksjon på tv'en er ikke av interesse da det ser ut til å være både et upraktisk, og uferdig prosjekt. 3-5x hdmi innganger Hva slags kildesignal har du? RiksTV (digitalt bakkenett) Hva annet enn tv skal du bruke den til? PS3, PS2, og en dvdspiller (+forsterker, men trenger vel ikke å nevne dette) skal tilkobles til TV'en. Så det blir spilling, filmtitting (blu-ray), og fotball/ordinær tvbruk. Skal du koble til pc? Under vurdering, men sannsynligvis ikke. Men regner med at en TV i prisklasse over 5000,- vil kunne yte helt greit ift. pc tilkobling? Kan noen komme med anbefalinger her? Om jeg sier at jeg har vurdert plasma med tanke på hva jeg skal nytte den til, hva synes dere om det? Takknemlig for svar Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vet om en grisebra tv, men MÅ dette være på elkjøp da? Lenke til kommentar
Startech Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Nei, jeg har en tilgodelapp der på 1500,- omtrent, så kunne komt i god bruk der. Men vil gjerne høre forslagene deres uansett. Det kan danke ut elkjøp sine produkter fort, så kjør på! Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg anbefaler Panasonic G20 Din Side har testet den. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg vil anbefale denne, den har full hd, og er en 47'' lcd tv, og har 3 HDMI innganger Endret 28. desember 2010 av jaricho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå