Stale85 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hallo på du. Har nettopp lagt nytt gulv i stuen som skal være oljet med Trip trap olje, står i "brukermanualen" at det anbefales at gulvet blir oljet igjen før bruk å Trip trap pleieolje er anbefalt. Noen som vet om det er butikker i stavanger som selger denne oljen? Hilsen Ståle Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg ville spurt der du har kjøpt gulvet. De bør kunne levere, eller fortelle deg hvor du kan kjøpe dette. Ellers er det neppe nødvendig å kjøpe olje av det merket som produsenten av gulvet anbefaler, bare den har samme egenskaper eller er beregnet på gulv av samme type. Eik? Furu? Linoleum?? Lenke til kommentar
Stale85 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg ville spurt der du har kjøpt gulvet. De bør kunne levere, eller fortelle deg hvor du kan kjøpe dette. Ellers er det neppe nødvendig å kjøpe olje av det merket som produsenten av gulvet anbefaler, bare den har samme egenskaper eller er beregnet på gulv av samme type. Eik? Furu? Linoleum?? Det er bambusparkett, Kommer fra kina. Skal allerede være oljet med en eller annen type olje som ikke er mulig å få tak i hær. Jeg har ikke så veldig mye peiling på hva som kan brukes eller ikke. Ser at Trip Trap er anbefalt i den manualen som følger med. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Etter litt googling og besøk av endel av de treffene jeg får kan det se ut til at Trip Trap er dansk og har byttet navn til Woca. Mange av treffene går til Maxbo, som muligens være forhandler. 1 Lenke til kommentar
Stale85 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå