Niqābninja Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Et spørsmål: Om en kunde kommer inn og kjøper en telefon med abonnement i julegave til datteren sin og det på julaften viser seg at butikken har solgt en netcom-låst telefon med et telenor-abonnement. Burde ikke da butikken være villig til å hjelpe kunden finne en løsning på problemet da det er de som gjorde en feil? Da særlig om det ikke finnes andre telefoner av samme type å oppdrive i området. Dette er splittet ut fra en annen diskusjon og opprettet en ny tråd. Endret 28. desember 2010 av datating Laget ny tråd om spørsmålet Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jo, det burde de helt klart være Om telefonen er solgt låst til en tilbyder med abo fra en annen har trolig butikken gjort en feil... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Jo, det burde de helt klart være Om telefonen er solgt låst til en tilbyder med abo fra en annen har trolig butikken gjort en feil... Ja, de innrømmer at de har gjort feil, og at det går på deres kappe. Men eneste løsning da er at hun kan heve kjøpet og kjøpe telefonen på nytt, da med en dyrere engangssum og et abonnement hun egentlig ikke vil ha. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva slags abo. kjøpte dere med i første omgang? Med eller uten binding? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Ja, så du har splittet den ut. Det gjelder ikke meg, men kollegaen min. Hun kjøpte med tolv måneders bindingstid til Telenor, og fikk med en telefon som er låst til Netcom. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tenkte mer på om du kjenner til hvilket abo. og hvilken telefon. Siden de ikke kan tilby samme abo. til telefonen lenger(???) iPhone har f.eks. noen begrensninger og det samme med noen av Telenor sine abo. i forhold til hvilke telefoner de kan bli solgt med (SurfPrat). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Det er ikke det at de ikke kan tilby samme abonnement, problemet er at telefonen er knyttet til netcom, mens kunden fikk med et telenorabonnement. Telefoner som er knyttet til telenor er det uvisst når kommer inn igjen. Det er snakk om en iPhone 4. Saken er forsåvidt blitt løst, men ikke av butikken og ikke på en ideell måte. Det er helt utrolig hvor lite hjelpsomme de var med å løse et problem de selv har skapt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 At de ikke var villige til å prøve og finne en løsning (ta kontakt med andre butikker el.l.) er selvsagt dårlig, men Apple er utrolig ustabile når det kommer til leveringer og jeg tror uansett hvilken kjede/butikk du ringer til vil nesten ingen garantere en dato, da de kjører sitt eget løp. Dvs. vi får vanligvis beskjed 1-2 døgn før vi får iPhone, men per dags dato vet jeg ikke om vi får levering denne uka eller om det er en måned til. Anyway, fint det løste seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå