Runla Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå skal jeg ventilere; Jeg har vært gift i fem år nå, og har hatt et dårlig forhold til svigermor like lenge. Nå i julen var jeg hjemme hos min familie for første gang på lenge, sammen med fruen. Vi fikk to dyre klokker fra min mor. Fra hennes side fikk jeg ingenting, som forventet, og hvor hun heller ikke hadde fått med seg noe. Nå sier ikke mor noe, men jeg vet hun reagerte, med tanke på at hun dyr klokke til min bedre halvdel også. Dette, sammen med mange andre "småting" gjør at jeg vuderer mitt ekteskap. Et eksempel er; på julaften, en time får vi skulle gå på besok fikk jeg beskjed om "at jeg er for syk til å være med". Jeg ble skuffet og sa at hovedgrunnen til at vi reise hjem til jul, var julaften. Litt etterpå dukket hun opp i dongeribukse.... Jeg fikk også masse kjeft om at jeg ikke to matallergien hennes seriøst nok. Siden hun ikke tålte hverken hvete, sukker eller noe som helst annet, fikk jeg skylden for at hun ble syk. At det er snø, kuldegrader og generell sesong for forkjølelser- ble hun smittet av min søster som også har vært syk en stund. Hvordan mener dere at jeg skal reagere med tanke på dette med julegavene? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Skriv innlegget på nytt litt mer oversiktlig og utbredende. Lenke til kommentar
Runla Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Beklager men norsk er ikke hovedspråket mitt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Din mor kjøpte en klokke til både deg og din kone? Men ingen av dere fikk noe av svigermoren din? Og ei heller gav din kone deg eller din mor noen gave? Og det er din kone som har allergier? Er det din kone eller din svigermor som er problemet, mener du? Du starter med å fortelle om et dårlig forhold til svigermoren din, men det virker som du heller ikke har det beste forholdet med din kone? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå