Gå til innhold

Open NAT Zyxel modem

idukjent

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen mulighet får å få "OPEN NAT TYPE" på et Telenor ZyXel P-2602HWT-F3 multimodem?

Har prøvd en god stund nå. får til å åpne porter men er ikke sikre på hvilke jeg skal åpne eller om det i de hele tatt hjelper å åpne porter.

Det er Playstation 3 spillet COD Black Obs jeg gjerne vil ha dette til. Jeg hadde "OPEN NAT TYPE" før med en kobinasjon av et modem "speedthouch" og en "Dlink router" men modemet er nå skiftet ut. Det ville være best om jeg fortsatt kunne ha hatt tråløst tilkobling slik det er i dag men alle forslag mottas med TAKK.

Martin,

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann :)

Har akkurat samme problem, hadde et Speedtouch Turbo modem fra telenor før, og det var helt feilfritt. Men ble litt rusty, så jeg bytta ut med ZyXEL ruter. Jeg sitter her og plages og bannes hele tiden .. Men det jeg har hørt, er at det kommer etter hvert, eller så kan du gå på NAT/ALG/ENABLE. Jeg skal skifte tilbake internet, ihvertfall =D

Lenke til kommentar

I går fikk jeg endelig open nat. Løsningen var og koble til det gamle speedtouch modeme og kabel vidre til PS3.

På PS3 koblet jeg til nett med PPPOE brukernavn og passord.

Koblet til den gamle rutern til modemet slik at jeg kunne bruke datamaskiner som før. Men denne måten med gjør at det å være på nett tråløst går ganske sakte.

Går det ann å koble opp begge modemene samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...