Oddybody Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg prøver å finne ut hvor i Haynes byggesett av en forbrenningsmotor. Er det noen som vet hvor den kan finnes? Endret 28. desember 2010 av Oddybody Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Autoglede ..Og Google. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Takk for svar. Var ingen der som leverte til Norge (og autoglede hadde ikke på lager), men jeg fant den på purefun.no Lenke til kommentar
Calitrito Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg prøver å finne ut hvor i Haynes byggesett av en forbrenningsmotor. Er det noen som vet hvor den kan finnes? http://www.spillogmoro.no/product_info.php?cPath=34&products_id=205 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 På videoen som ligger under linken til Calititro ser det ut til at 'tennpluggene' og sylindrene ikke er skikkelig synkronisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå