Jennifer Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har sett ut en leilighet i et nytt bygg prosjekt, men jeg skjønner ikke hva slags balkong dette er? Anyone? er det bygd inn i bygget? er det innglassert? eller er det ikke en balkong i det hele tatt? Er litt tankefull siden soveromsvinduet går ut der.. Vet noen sånn ca hvordan det vil se ut utenifra? bilder etc.? Det står lite om akkurat dette i prospektet.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg er usikker, men det er mulig at det er noe sånt. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er en ordinær balkong med utsikt til den fra soverommet. Forstår ikke hva du spør om? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Det er en ordinær balkong med utsikt til den fra soverommet. Forstår ikke hva du spør om? drit i å svar når du tydeligvis ikke har peiling. en ordinær balkong er det iallefall ikke. da hadde ikke den tunge veggen gått rundt som den gjør på høyresiden der. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er en ordinær balkong med utsikt til den fra soverommet. Forstår ikke hva du spør om? drit i å svar når du tydeligvis ikke har peiling. en ordinær balkong er det iallefall ikke. da hadde ikke den tunge veggen gått rundt som den gjør på høyresiden der. Det var da svært agressivt. Det at veggen svinger inn mot balkongåpningen er ikke til hinder for at dette er en vanlig balkong. Og at det er ikke uvanlig at vinduer fra soveværelser går ut mot balkonger. Hva sier prospektet! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Slike balkonger som er trukket inn i fasaden er da ganske vanlige. Fasaden blir da slett uten utstikkende balkonger. Noe slik som dette, bare mindre: At balkongen ligger utenfor soverom og ikke stue gjør at den (eller balkongen til de som bor over) ikke stjeler lys fra stua. Til gjengjeld lager den litt skygge på soveromsvinduet som kan være velkomment. Ut fra tegningen antar jeg at den ikke er innglasset. Det er i så fall en fordel om sommeren, innglasset balkong foran soverommet kan virke som et drivhus => varmt på soverommet, og nytteløst å sette opp vinduet for å lufte. Balkongen, og leiligheten, er liten. Men om den er i passe størrelse og pris for den som skal bo der og man ikke har for mye saker og ting, så det ut som en grei liten leilighet med plasseffektiv planløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå