Limbeck Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tror ikke jeg kommer noen vei med dere. Alt er vist Hodgson sin feil. Jeg tror ikke dette handler så mye om Hodgson. Dere er som mange Manchester United fans er. Dere er skuffet og vil ha et offer. Dere har jo ikke noen forslag til hvem som skal ta over engang. Jeg er skuffet over dere. Om det kommer inn noen og ikke gjør det noe bedre så er det vel ut med han til sommeren. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Dere har jo ikke noen forslag til hvem som skal ta over engang. Jeg er skuffet over dere. Sikker på det? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, limbeck. Det beste er om du holder deg i utd-kategorien. Om du hadde lest litt rundt omkring her så hadde du fått med deg flere kandidater til å ta over får Roy. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg synes ihvertfall at Hodgson bør ha fokus på jobben sin og ikke den manglende støtten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Her har jeg vært på gang i natt ser jeg. Å imponere deg har aldri vært mitt store mål i livet, kloffsk. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Neida, men det forventet jeg heller ikke. Det finnes store mål, og mindre mål. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tror ikke jeg kommer noen vei med dere. Alt er vist Hodgson sin feil. Jeg tror ikke dette handler så mye om Hodgson. Dere er som mange Manchester United fans er. Dere er skuffet og vil ha et offer. Dere har jo ikke noen forslag til hvem som skal ta over engang. Jeg er skuffet over dere. Om det kommer inn noen og ikke gjør det noe bedre så er det vel ut med han til sommeren. Såklart mye av det er Hodgons feil. Ser for meg deg sitte stille og vente om etterfølgeren til Ferguson hadde gjort det like dårlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vel, det er dårligere denne sesongen, men forrige sesong var ikke direkte bra den heller. Så fallhøyden er ikke så stor som den virker. Ferguson fikk tid etter noen dårlige sesonger i starten. Se hva han fikk til. (Note: Er ikke enig med Limbeck, men forstår noen av poengene hans.) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei Points. Ser du fortsatt har all grunn til å være fornøyd med livet. Siden slikt tull om Liverpool ikke provoserer meg, håper jeg du kan finne på noe mer kreativt neste gang. Lenge siden jeg har blitt imponert av både deg (egentlig aldri av deg) og Goldwing. Hvis du ikke ble imponert over min simplistiske men akkså hånlige "hehe." så kan du egentlig bare dra til helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå