AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Traff en kar på nett for ca 2 måneder siden. Han kom å besøkte meg ganske raskt, vi hadde en knallgod tone, og det var mye sexprat i bildet også. I løpet av helgen, fallt vi begge ganske kraftig for hverandre. Jeg ble ganske paff, for det hadde jeg ikke forventet meg, og ikke han heller ut ifra det han sa i ettertid.. Vi fikk en kjempefin tid, og det lyste forelskelse av oss begge når vi først fikk være med hverandre. (Bor et godt stykke unna hverandre.) Han fortalte både venner og familie om meg, og de ble like overrasket som ham siden han ikke hadde fortalt de om noen på mangen år. Han har ikke vært i et forhold på mangen år pga jobb, og at han ikke hadde truffet jenta i sitt liv. Før han traff meg sa han. Men så etter siste helgen vi var med hverandre, tok han mindre og mindre kontakt.. Han svarte når jeg skrev å ringte, men tok aldri initiativet, utenom i fylla hvor han sa han savnet meg slik, å var blitt utrolig glad i meg.. Jeg prøvde spørre ham om hvorfor det var blitt så drastisk forandring i kontakt. Kjente det langt inn i magen at noe var galt. Han ga meg svevende svar som om at han var redd for at ting skulle skjære seg, og at han ikke hadde blitt så glad i noen på mangen år.. Men han ville ikke miste meg osv. Jeg var den beste jenta han noensinne hadde truffet, og jeg var den han hadde ventet på. Jeg tok det mer som en avvisning, og at han kanskje ikke ville såre meg med å være ærlig. Eller?? Jeg tenkte ok, det var jo litt positivt da iallefall, men lot være å ta kontakt.. Etter et par dager uten en lyd, slettet jeg ham fra alt på nett og tlf.. Har heller ikke hørt noe fra ham etter det. Tenkte jeg skulle ta hintet å gjøre jobben for ham. Han skrev tidligere at han hadde hatt en skikkelig nedtur i det siste, pluss han var blitt så glad i meg og alt det der. Jeg er så redd for at jeg kanskje har gjort feil valg? Kanskje jeg skulle stått på og heller støttet ham i dette uten å bli for pågående da selvsagt. Han har opplevd en del ting i jobbsammenheng, som muligens har gitt han posttraumatisk stress, mye tyder på det. Beklager langt og rotete innlegg, måtte bare få det ut. Men får nok bare bekreftet mistanken, at jeg har blitt dumpet ja.. Men har jo et ørlite hpå om at det ikke stemmer.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Glem han og gå videre! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Glem han og gå videre! Takker for svar Men jeg forstår bare ikke da hvorfor han gadd å si/skrive så mye fint og at han ikke ville miste meg. Men ja, shit happens and life goes on! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Etter det du skriver har han ikke gjort mer enn vanlig - så spaser videre søta! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Etter det du skriver har han ikke gjort mer enn vanlig - så spaser videre søta! Utrolig feig måte å gjøre det på da spør du meg.. Og vondere for den andre part! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Kan eg spørre hva type jobb han egentlig har? Er det lenge siden dere "slo opp med hverandre" eller er det forsatt mulig for deg å evt ta kontakt, og høre hvordan det går med fyren? Hvis du selv føler at du vil gi han en sjangse og legge vekt på hans tilstand skyldes jobben så kjør på. Hadde vært fint om folk som svarer anonymt kunne gitt en liten signatur på hvem de er. Om det er TS som svarer eller en annen random person. Endret 28. desember 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå