JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 her er mailform.html : <html> <title>hallo</title> <form action="mailformsend.php" method="post"> <table width="30%" border="0" class="border"> <tr> <td height="23" colspan="4"> <font size="3"> </font> </td> </tr> <tr> <td width="81">Navn:</td> <td colspan="4"> <input type="text" size="25" maxlength="35" name="navn"> </td> </tr> <tr> <td width="81" height="81"> Tekst:<br> </td> <td height="81" colspan="4"> <textarea type="textarea" name="kallenavn(ene) ditt/deres her" rows="5" cols="65"></textarea> </td> </tr> <tr> <td width="81"></td> <td width="126"> <input type="submit" name="submit" value="Send"> </td> <td width="281"> <input type="reset" value="Slett" name="Reset"> </td> </tr> </table> </form> </html> her er mailformsend.php : <html> <title>hallo</title> <?php if ($submit) { if (!$navn) { echo ("Du må fylle ut feltene merket med *"); } else { $sendto = "[email protected]"; $subject = "$navn har registrert seg på lepsoylan"; $message = " Navn: $navn Tekst: $tekst "; $headers = "Fra: $navnrn"; mail($sendto, $subject, $message, $headers); echo ("<b>Du er nå registrert. [[ Det kan ta 1 - 2 dager før du kommer på listen. ]] <b>"); } } ?> Kan noen vær så snill å hjelpe meg...... Mvh Jonas Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 ååh glemte å si hva feilen var .. hehe ... :smile: eeh feilen her er at .... når jeg har trykkt på send så opner liksom mailformsend.php men d kommer ikke noe på den å mailen blir ikke sendt ... trenger jeg database for å ha slike script ??? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ååh glemte å si hva feilen var .. hehe ... :smile: eeh feilen her er at .... når jeg har trykkt på send så opner liksom mailformsend.php men d kommer ikke noe på den å mailen blir ikke sendt ... trenger jeg database for å ha slike script ??? Nei, database trenger du kun til å lage informasjon. Jeg vet ikke hva feilen er; kanskje noen som er bedre i php kan hjelpe deg? Lykke til. :smile: Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 ååh glemte å si hva feilen var .. hehe ... :smile: eeh feilen her er at .... når jeg har trykkt på send så opner liksom mailformsend.php men d kommer ikke noe på den å mailen blir ikke sendt ... trenger jeg database for å ha slike script ??? Nei, database trenger du kun til å lage informasjon. Jeg vet ikke hva feilen er; kanskje noen som er bedre i php kan hjelpe deg? Lykke til. :smile: Takk .... . Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Prøv med dette: <html> <title>hallo</title> <?php if ($_POST['submit]') { if (!$_POST['navn']) { echo ("Du må fylle ut feltene merket med *"); } else { $sendto = "[email protected]"; $subject = "$_POST['navn'] har registrert seg på lepsoylan"; $message = " Navn: $_POST['navn'] Tekst: $_POST['tekst'] "; $headers = "Fra: $_POST['navn']rn"; mail($sendto, $subject, $message, $headers); echo ("<b>Du er nå registrert. [[ Det kan ta 1 - 2 dager før du kommer på listen. ]] <b>"); } } ?> Du må nok bruke $_POST['ting'] Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Prøv med dette: <html> <title>hallo</title> <?php if ($_POST['submit]') { if (!$_POST['navn']) { echo ("Du må fylle ut feltene merket med *"); } else { $sendto = "[email protected]"; $subject = "$_POST['navn'] har registrert seg på lepsoylan"; $message = " Navn: $_POST['navn'] Tekst: $_POST['tekst'] "; $headers = "Fra: $_POST['navn']rn"; mail($sendto, $subject, $message, $headers); echo ("<b>Du er nå registrert. [[ Det kan ta 1 - 2 dager før du kommer på listen. ]] <b>"); } } ?> Du må nok bruke $_POST['ting'] EEh .. takk for hjelpen men jeg klarte å lage et script selv .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå