Tobeass Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kjøpte for en stund siden en sånn USB-xbxo-kontroll og ble først idag nysgjerrig på om den fungerte på PC også. Har fått det til å fungere halvveis på f.eks Black Ops. Fått til å bruke "LT" til å sikte med, "RT" til å skyte med osv. Det eneste jeg ikke har fått til å fungere er spakene, så jeg får ikke snudd meg. Hadde vært gøy å få dette til å fungere 100%. Noen som vet om det er mulig å få spakene til å fungere? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har du lastet ned drivere til kontrollen? Evt dobbeltsjekket det om Windows gjorde det for deg. Men hvorfor vil du bruke xbox kontroll på ett multiplayer FPS spill.. på PC? Kan skjønne det for plattformspill, sport og fightingspill og til nøds andre singleplayer spill... Men FPS? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 du får en update i windows update når du har kontrollen koblet til. (vista og w7) har ikke peil på xp. og kontrollen vil fungere best i spill som er "ment" for kontrollere.. noe FPS egentlig ikke er. har spillt masse dirt2 og toca med 360 kontrollern min. funker kjempe bra =) Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Er ikke det at jeg vil bruke det fast til Black Ops. Vil bare få det til å fungere, og brukte Black Ops som testespill Har lastet ned noe som heter "Microsoft Xbox 360 Accessories" og Windows 7 lastet også ned noen drivere automatisk når jeg koblet den til. Har som sagt fått alt til å fungere utenom spakene. Endret 28. desember 2010 av tobias6666 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) . Endret 28. desember 2010 av tobias6666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå