Gå til innhold

Jesus observert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielt innenfor romteknologi og utforskning av tilblivelsen av Universet begynner det å halte kraftig, synes nå jeg da.

 

Hvem som skal le av hvem når det store romslige space-shippet ved navn Armageddon legger til kai ved en sjarmerende nærhet til ens egen rumpe hender, vil så de selvoppnevnte profeter av den rette tro avgjøre, men som ikke gadd annet enn å hamre på noen taster for å vinne verden, gjøre opp med nevekamp på en dertil egnet Skotsk høyde, bevæpnet med bare bryster og en fem kilos baby dinglende i lanken.

Ehhh HÆ??

 

Kan du være litt mer spesifikk i forklaringen av dette du skriver her, fikk det ikke helt med meg...

 

Er du blitt dommedags rusk? At dagen da selv vår "store" vestelige sivilasjon går utfor bakke er en kjent sak, vi har vel hundre år igjen eller noe slikt, men jeg betviler sterkt at det har noe med bibelske armageddon å gjøre, skjønt en del religiøse biggotter komemr til å hevde det... Den nedturen har allerede begynt, men det er vel ingen grunn til at vi øyeblikkelig skal kaste oss inn i nærmeste kirke å få jødeliket opp i ræva alle mann for det, er det vel? Hva løser det liksom, om det var det du mente...?

 

Hva vitenskapelige "sannheter" angår så er det også ganske ymse og jeg skal være enig med deg at alt for mange av de "sannhetene" som fremstilles i pressen og i blader som illustrert vitenskap er langt unna sannheter, så en må ha et godt filter for å klare å filtrere bort de største påstandene... Dessverre har du en del "vitenskapsmenn" som heller satser på fame and fortune and easy money enn å finne sannheter, men de blir funnet og rettet eller glemt som bløffmakere... Vitenskap er fremdeles den beste metoden vi har til å ihvertfall forsøke å finne "sannheter", men det er viktig å vite at ingen sannheter er hundre prosent sannheter, men alltid ha forbehold om at sannhetene kan rokkes ved når ny og bedre informasjon finnes.... Men du mener noe annet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Spesielt innenfor romteknologi og utforskning av tilblivelsen av Universet begynner det å halte kraftig, synes nå jeg da.

 

Hvem som skal le av hvem når det store romslige space-shippet ved navn Armageddon legger til kai ved en sjarmerende nærhet til ens egen rumpe hender, vil så de selvoppnevnte profeter av den rette tro avgjøre, men som ikke gadd annet enn å hamre på noen taster for å vinne verden, gjøre opp med nevekamp på en dertil egnet Skotsk høyde, bevæpnet med bare bryster og en fem kilos baby dinglende i lanken.

Ehhh HÆ??

 

Kan du være litt mer spesifikk i forklaringen av dette du skriver her, fikk det ikke helt med meg...

 

 

 

 

Hmm, lite å være spesifikk på RWS - legg det på konto for infantil moro (forsøk på) ...

 

Ellers mente jeg at begge sider har karikaturer som tviholder sååå på egne sannheter at de står i veien for aksept av ny viten. Og forøvrig er jeg helt enig i at eneste farbare vei er å bruke vitenskapelig metoder for å komme videre, selv om det tar laaang tid.

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg kan garantere at Jesus har aldri opptrådt eller vist seg på jorden de siste 2000 årene, og vil heller aldri gjøre det. Jesus inkarnasjon var en engangs foreteelse.

:!:

 

Han er overalt, bare du som ikke ser Ham, pga. skyggelappene.

Det er nok du som har noe foran øynene dine, ikke vi. Se rundt deg, observer deg daglige livet. Jesus er død.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg kan garantere at Jesus har aldri opptrådt eller vist seg på jorden de siste 2000 årene, og vil heller aldri gjøre det. Jesus inkarnasjon var en engangs foreteelse.

laugh.gif

 

Han er overalt, bare du som ikke ser Ham, pga. skyggelappene.

Det er nok du som har noe foran øynene dine, ikke vi. Se rundt deg, observer deg daglige livet. Jesus er død.

 

 

Uffamei, nå begynner det å skjære ut i grøfta. Jada, Jesus burde vel snart være helt død - men anekdotene om ham lever videre. Hva vi legger i disse historiene og hvordan vi linker dem opp mot det som skjer oss i dag, er kun ett valg basert på eget verdisystem og erfaring - Og er slett ikke mulig å "diskutere" for andre enn dem som har ett snev av shizofreni

Lenke til kommentar

http://www.fvn.no/mening/debatt/article819931.ece

 

Hva mener folk her om dette?

 

Min mening er at joa man vet jo aldri og jeg er en ganske åpen person til overnaturlige fenomener men hvordan var det slikt at ingen av de som snakker her hadde en mobil med kamera på?

 

Det tror jeg ville vært min første handling vis jeg plutselig fikk besøk av jesus, ta et bilde som bevis på det som skjedde

Endret av oab-1966
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...