Gå til innhold

Jesus observert


Anbefalte innlegg

http://www.fvn.no/mening/debatt/article819931.ece

 

Hva mener folk her om dette?

 

Min mening er at joa man vet jo aldri og jeg er en ganske åpen person til overnaturlige fenomener men hvordan var det slikt at ingen av de som snakker her hadde en mobil med kamera på?

 

Det tror jeg ville vært min første handling vis jeg plutselig fikk besøk av jesus, ta et bilde som bevis på det som skjedde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pix or it didn't happen, som det heter. Er jo selvfølgelig mulig, men skeptikkeren i meg sier noe annet. Skulle gjerne ha hatt besøk dog :)

 

Var det jeg også tenkte :) jeg er skeptisk av natur men også åpensinnet når det kommer til unaturlige ting, så føler det er veldig rart at hva? et dusin mennesker har sett han men ingen av de klarte og smekke opp mobilen og ta et bilde?

Lenke til kommentar

Ren å skjær oppdikting fra skribent Eva Dønnestad. Helt utrolig hva religiøse folk får seg til å regelrett lyve om for å "forkynne" dogmene sine.

 

Like utrolig er det at redaktøren som tillater slike påstander i avisen sin uten å sjekke kildene,dvs. alle de menneskene som Eva Dønnestad hevder har fortalt henne dette, finnes de?

 

Jeg kan garantere at Jesus har aldri opptrådt eller vist seg på jorden de siste 2000 årene, og vil heller aldri gjøre det. Jesus inkarnasjon var en engangs foreteelse.

 

Kirken representerer heller ikke Jesus formål med det ene livet som de påstår, sitat; "kirkene, det er vi som er hans legeme på jord". Bare tull og fanteri. Det eneste person Kirken og Kristendommen representerer er Paulus, svindleren og løgneren som gjorde alt han kunne for å forpurre Jesus intensjon med sitt liv. Noe Paulus klarte ganske bra.

 

Hadde noe av det som står i denne artikkelen i Fædrelandsvennen vært sant så hadde det vært på førstesiden i alle hovedstads avisene, selv om det bare hadde vist seg å være en jævla bra hypnotisør som fartet rundt.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg kan garantere at Jesus har aldri opptrådt eller vist seg på jorden de siste 2000 årene, og vil heller aldri gjøre det. Jesus inkarnasjon var en engangs foreteelse.

:!:

 

Han er overalt, bare du som ikke ser Ham, pga. skyggelappene.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Jeg kan garantere at Jesus har aldri opptrådt eller vist seg på jorden de siste 2000 årene, og vil heller aldri gjøre det. Jesus inkarnasjon var en engangs foreteelse.

laugh.gif

 

Han er overalt, bare du som ikke ser Ham, pga. skyggelappene.

 

Jesus finnes bare i hodet og fantasien til sykt religiøse mennesker og dem som bruker religion til å forføre folk til sin egen syke dogme tyranni. Religiøse mennesker, altså de som støtter religions fantasien, er bare et redskap for de onde kreftene på jorden og i universet.

 

 

Eller for å si det på de regiløses fantasi språk; Djevelens tjenere! :dribble:

 

 

Lenke til kommentar

For de som ennå ikke har skjønt det, så er altså ikke dette en reell nyhetsartikkel.

 

"forsiden>meninger>debatt" som "artikkelen" ligger under skulle være en grei pekepinn.

 

Skribenten prøver åpenbart å få fram et poeng eller tre.

 

De krasse og harselerende innleggene her sier nok mer om dere enn om skribenten... Om ikke annet ble jo dette en glimrende eksemplifisering av forskjellen mellom "å forklare" og "å tolke" budskap i tekster :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...